Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs heeft helemaal geen cursus nodig.. Die gozer kan prima pijpen!
Trustequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:45 schreef IJsmuts het volgende:
nou, niemand meer wakker? ga ik ook maar wat proberen te slapen![]()
Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas..quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Ik dacht dat julie nou inmiddels wel 3 topics verder zouden zijn.
Wat doe je nu al op dan..quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:51 schreef escape_nl het volgende:
Morge allen, pfff weer een vrije dag
Gister avond kon ik het toch niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef ursel het volgende:
Mogguhwaardige mede-spammers.. En Fer..
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas..
Ik geloof dat we in onze hoogtij dagen zo'n 2 weken lang op zo'n 1 topic per dag hebben gezeten. Misschien zelfs wel 8 topics in een week..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gister avond kon ik het toch niet meer bijhouden.
Dus de slowchat is nooit weggeweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we in onze hoogtij dagen zo'n 2 weken lang op zo'n 1 topic per dag hebben gezeten. Misschien zelfs wel 8 topics in een week..![]()
Je wil me echt niet meer zien als spammer hequote:
Een heel topic per dagquote:Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas gelukkig..
Mwa, hij zal nu op zo'n 1.5 dag uitkomen, maar topic hiervoor was geloof ik 3 dagen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus de slowchat is nooit weggeweest...
Je had de handdoek toch in de ring gegooid..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil me echt niet meer zien als spammer he![]()
[..]
Een heel topic per dag
Gaat ook wat rustiger, ligt eraan wat men kwijt wil..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:19 schreef Heintje het volgende:
Ik neem aan dat hier ook de weekenden wat langzamer gaan. Of juist niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:24 schreef ursel het volgende:
Je had de handdoek toch in de ring gegooid..![]()
Ik ga ook wel ff koffie halen..quote:
He dan pas? Goh jammer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga ook wel ff koffie halen..
Dan even de wiki updaten, want mis wat topics..
Uit mijn hoofd wordt topic 166 het jubileum topic..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef MLPValley het volgende:
Ik ga tenminste wel wat doen op mijn werk![]()
mail me maar op lies@bandoffokkers.nl ... ik heb namelijk geen idee naar welke emailbox je het gestuurd heb!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef MLPValley het volgende:
Ik stuurde het naar je pm boxIk zal wel even een mailtje sturen naar je mailbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |