hij bewoog!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb straks actiefoto's van Karel.
quote:
Waarom kreeg ik hier een mental image van de sport kittenwerpen van?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:00 schreef Smittend het volgende:
Poes hoogzwanger! Deel 2
Hier nog een kittenwerp-aftel topic.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een mental image van de sport kittenwerpen van?
Mudhle en Karel niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze echt super, die oogjes zien er wel heel zielig uit, laten ze het schoonmaken een beetje toe, Nok?
Dat zou ik het allerliefst willen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef senesta het volgende:
Dat word dus alletwee houden Nokwanda.
Op EW dat ie zo een kleintje kan vasthouden ehquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef nokwanda het volgende:
op wat precies? Wil je ook zo'n poesje of wil je ook in EW's armen liggen?
He getver, dat is wel erg sneu jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik het allerliefst willen.
Alleen is er dan wel iemand die heel erg naar haar heeft uitgekeken die dan teleurgesteld wordt. Dat is dus het dilemma.
Zij wil EW niet verdrietig zien en hij andersom haar ook niet.
How comes?quote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Ach, wat een allerliefste kleine dingetjes zijn het toch!
Ons nestje kittens zal er niet komen..
Ach..wat verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef Doemijdiemaar het volgende:
We hebben haar vanmiddag gevonden. Doodgereden...
Ze kwam maar 1 uurtje per dag buiten, we hielden haar zoveel mogelijk binnen, maar ze ging zó graag naar buiten. Lieve, lieve Vero is dus niet meer..
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
Bleh, blijf uit mijn buurt, jij stinkt!
Ja, geweldige foto's!
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:01 schreef Judeljuud het volgende:
Oh, die foto's kijk zit ik echt te glimlachen. Karel lijkt zó op mijn Sam ook.
Toevallig zat ik vorige week je topic te lezen en was mijn dondersteen erg opdringerig:
[afbeelding]
We hebben echt dubbel gelegen van het lachen!!![]()
Hij kijkt een beetje *schuldig* trouwens...want hij weet dat hij het niet mag. Hihi!
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat was het moment dat ze zat en omviel van het lachen. Zij lacht echt. Je komt niet meer bij als je die bezig ziet. Ze trok haar zusje met alle pootjes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |