quote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zeg maar even niks over de inhoud van dat bord...
Jeweets. Ik zit helemaal onder.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Adelante het volgende:
leuk die krassen ook op de handen van je nageslacht, kittens
Dat waren de handen van EW. Aandenken aan Pa Kat die hij uit huis heeft verwijderd nadat ie Purrr weer in de hoek had gedrukt toen ze vond dat ze haar kittens moest verdedigen. hij was weer eens binnengeslopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Adelante het volgende:
leuk die krassen ook op de handen van je nageslacht, kittens
hier ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef draculettetje het volgende:
even een stiekeme tvp tje
Fiiiiiiiiiilmpjeeeeeeeee!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag zijn alle oogjes open gegaan.
Kayleigh deed al een poging tot lopen. Heel koddig en onbeholpen.
Mudhle en Karel deden vandaag ook een poging.
Karel is wel een dik koddig kereltje maar wel in verhouding. Dat gaat gewoon een stevige staartmans worden.
Maar Mudhle is een tikkie buiten proportie.
Ze is haast even bol als lang. Dat ziet er dus heel grappig uit als dat bolletje op pootjes probeert te lopen.
Maar heel actief zijn ze nog niet. Ze liggen voornamelijk in katzwijm.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
als ik die foto's zo zie denk ik alleen maar "wat een gezellig huis!" in de zin van, warmte enzo
Dat is juist lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tis in ieder geval kleurrijk en rommelig
Huishouden van Jan Steen
Arme jijquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is juist lekker
ik probeer mijn vriend al jaren de kunst van Jan Steen bij te brengen, maar hij is meer van het minimalisme![]()
Dat blijft onze deeltijdkat. Hij gaat naar mijn moeder en haar hubbyquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Owww dat rooitje!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
Dat ze elkaar liggen te likken ... [afbeelding]
Dat lijkt me echt ook zo moeilijk!!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef senesta het volgende:
Hoe moet je ze ooit weg gaan doen Nokwanda?
Maar ze gaan naar kennissen allemaal, toch?
Ja, allemaal naar plekken waar ik ze nog zal zien en meemaken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef senesta het volgende:
Hoe moet je ze ooit weg gaan doen Nokwanda?
Maar ze gaan naar kennissen allemaal, toch?
Zo is dat met onze oudere poezen ook hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Ikook het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ook zo moeilijk!!
Oke, het is anders, maar toen de vorige kat overleed, heb ik twee weken regelmatig aan degezeten...
![]()
Dat krijg je met een kat die opgroeid is met me vanaf mijn 8e en doodging toen ik 21 was...aan kanker ook nog, echt zielig om zo'n beestje af te zien takelen. Dus een spuitje was beter.
Ik dwaal af.
Ehmmm....ze zijn zoooo lief, ik zou me voor kunnen stellen dat je ze nog wel een paar keer wilt zien bij de nieuwe baasjes?
*vast in vriezer gaat zitten om zo niet weer weg te smeltenquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
Ja, van nu net. Even uploaden
quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Mvnl het volgende:
Ooo, wat zijn ze toch schattigIk wil d'r ook ééntje, maar wel één die dan altijd zo klein blijft
![]()
vooral die rode vind ik leuk (niets ten koste van de anderen though), komt waarschijnlijk ook wel omdat ie wat weg heeft van een jonge Max (één van de vele katten hier in huis, die t op mijn bank meer naar z'n zin lijkt te hebben dan bij t baasje)
oke, dit is een beetje een TVP omdat ik het (al veel te lang) beloofd had, maar echt een diepzinnige opmerking maken over kattenfoto's kan ik ook niet zo 123..
Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
als dat met die oogjes zo blijft en ze beginnen ook nog te niezen zou ik er toch ff naar laten kijkenben dan wel geen expert maar die kleintjes zijn nogal ontvankelijk voor niesziekte...
verder:
*insert smeltsmilie*![]()
als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.
Dat is pas lang na de tweede enting verdwenen.
Dan zou je denken dat ze die anti-stoffen behoorlijk moeten meekrijgen van Purrr.
Bovendien is de eerste enting pas met 8 of 9 weken. Dat duurt dus nog even. Week of 6 nog. Ik hou het om die reden inderdaad in de gaten.
Ze groeien nog steeds heel goed en zijn heel tevreden en actief. Dat is ook een indicatie.
Maar de gedachte aan niesziekte is wel in me opgekomen
Echt waarquote:Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.
Deed ie niet zelf. Is ie te lui voor. Hij werd stiekem met een achterpootje door de Stoere Stuit tegen het plafond aangedrukt. Stuit wilde zien of ie Karel tot wat actie kon bewegen. helaas, verspilde moeite. Karel stortte slapend naar beneden en is daar gewoon doorgeslapen. Ik denk dat er in die onderste tepel waar Karel meestal aan ligt een whiskyklier zit die Purrr 's nachts stilletjes uit een van mijn flessen aanvult.quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
Karel kan anders ook aardig tegen het plafond kleven zo te zien
quote:Op zondag 15 april 2007 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Kay zoals altijd aan de wandel. De kleinste en nog steeds meest actieve van het stel
[afbeelding]
Je beschrijft precies wat ik haar al geefquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ze mogen vast alles, maar ze zijn nog geen drie weken en dan eten ze normaal gesproken geen vast voer. Dat komt meestal pas bij 4/5 weken of zelfs later.
Nokwanda, brokjes bevatten vrij weinig eiwitten (en kalk, tegen eclampsie), als ze blik lust zou je blik met een hoog vleesaandeel kunnen geven (kijk in de super eens naar de ingredientenlijst van aluminium kuipjes bv) of bij de DA Hill's a/d krachtvoer kunnen halen, ze kan ook kittenmelk drinken (lekker veel vet en kalk) of koffieroom. At ze hiervoor gewoon kittenbrokjes ?
Wow, hey... wat een katquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Ikook het volgende:
Stuitje blijft de geweldigste! Haha zeker als half kat - half spiderman!
Mijn poesje staat trouwens in dit topic: Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
Maar daar vervuil ik dit topic een beetje mee, is maar om Nokwanda even mijn poes te laten zien!
Die kittens zijn echt super....ik check dit topic minimaal 2x per dag om te kijken naar nieuwe foto's!
Erg he...![]()
![]()
Niets meer van vernomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met pa afgelopen?
Oke dan! Deze voor de meisjes:quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow, hey... wat een kat
zo op haar rug misstaat ze ook niet als heel apart vloerkleedje
Vind ik trouwens geen vervuiling. Zie het liever als virtuele kattenkraamvisite![]()
Kom maar op met die cadeautjes (16 zelfgebreide sokjes, 8 blauwe en 8 roze)
Die lichaamshouding en dat kopje vond ik op die foto gewoon heelquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Ikook het volgende:
Die kittens zijn echt super....ik check dit topic minimaal 2x per dag om te kijken naar nieuwe foto's!
Erg he...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Doet die rooie ook dingen, ik zie 'm alleen maar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |