quote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zeg maar even niks over de inhoud van dat bord...
Jeweets. Ik zit helemaal onder.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Adelante het volgende:
leuk die krassen ook op de handen van je nageslacht, kittens
Dat waren de handen van EW. Aandenken aan Pa Kat die hij uit huis heeft verwijderd nadat ie Purrr weer in de hoek had gedrukt toen ze vond dat ze haar kittens moest verdedigen. hij was weer eens binnengeslopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Adelante het volgende:
leuk die krassen ook op de handen van je nageslacht, kittens
hier ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef draculettetje het volgende:
even een stiekeme tvp tje
Fiiiiiiiiiilmpjeeeeeeeee!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag zijn alle oogjes open gegaan.
Kayleigh deed al een poging tot lopen. Heel koddig en onbeholpen.
Mudhle en Karel deden vandaag ook een poging.
Karel is wel een dik koddig kereltje maar wel in verhouding. Dat gaat gewoon een stevige staartmans worden.
Maar Mudhle is een tikkie buiten proportie.
Ze is haast even bol als lang. Dat ziet er dus heel grappig uit als dat bolletje op pootjes probeert te lopen.
Maar heel actief zijn ze nog niet. Ze liggen voornamelijk in katzwijm.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
als ik die foto's zo zie denk ik alleen maar "wat een gezellig huis!" in de zin van, warmte enzo
Dat is juist lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tis in ieder geval kleurrijk en rommelig
Huishouden van Jan Steen
Arme jijquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is juist lekker
ik probeer mijn vriend al jaren de kunst van Jan Steen bij te brengen, maar hij is meer van het minimalisme![]()
Dat blijft onze deeltijdkat. Hij gaat naar mijn moeder en haar hubbyquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Owww dat rooitje!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
Dat ze elkaar liggen te likken ... [afbeelding]
Dat lijkt me echt ook zo moeilijk!!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef senesta het volgende:
Hoe moet je ze ooit weg gaan doen Nokwanda?
Maar ze gaan naar kennissen allemaal, toch?
Ja, allemaal naar plekken waar ik ze nog zal zien en meemaken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef senesta het volgende:
Hoe moet je ze ooit weg gaan doen Nokwanda?
Maar ze gaan naar kennissen allemaal, toch?
Zo is dat met onze oudere poezen ook hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Ikook het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ook zo moeilijk!!
Oke, het is anders, maar toen de vorige kat overleed, heb ik twee weken regelmatig aan degezeten...
![]()
Dat krijg je met een kat die opgroeid is met me vanaf mijn 8e en doodging toen ik 21 was...aan kanker ook nog, echt zielig om zo'n beestje af te zien takelen. Dus een spuitje was beter.
Ik dwaal af.
Ehmmm....ze zijn zoooo lief, ik zou me voor kunnen stellen dat je ze nog wel een paar keer wilt zien bij de nieuwe baasjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |