Ik zou er IN gaan zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Luco het volgende:
Ik mag zondag alweer om 08:07 op de trein stappen...
op een goederen trein tussen 2 containers moet toch best te doen zijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er IN gaan zittenOf het moet een soort dieplader zijn, daar kan je wel op. Maar dat waait wel een beetje onderweg dan hoor
neequote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wil jij het eens voor ons uittesten![]()
Er zal geen boete zijn voor het zwartrijden bij een ertstreinquote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat zou de boete zijn voor t zwartrijden op een goederen trein eigenlijks?
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zal geen boete zijn voor het zwartrijden bij een ertstrein![]()
Wel kun je met de politie te maken krijgen vanwege het opzettelijk veroorzaken van gevaar op het spoornet. Onder welke boetecategorie dat valt, weet ik niet
Schijnt nog best te stuiteren...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op een goederen trein tussen 2 containers moet toch best te doen zijn?
Vergeet niet dat dat in allerlei soorten buitenlanden gewoon de modus operandi is om bovenop goederentreinen te klimmenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoe de neuk kom je ongezien die trein op gesneakt?
quote:3rd class = you can also get (for free and without reservation !!) a place in one of the many open (like huge dirty steel buckets) wagons which transport the iron ore. A few hundred Mauritanians did so when we were there, they grouped themselves along the railway in small groups waiting for the wagon to stop in front of them.
Zo te zien hebben ze gewoon voor de volledigheid het TGV-net en het ICE-net erbij gezet. Dus staat de bestaande ICE Brussel-Frankfurt er ook gewoon bij getekend. Maar ze gaan echt niet Amsterdam-Frankfurt via Brussel doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef sander89 het volgende:
Was effe op de NSHispeed site aan het kijken, zie ik dat straks de trein via Brussel naar Keulen/Frankfurt gaatZal blijkbaar wel sneller zijn, maar rijden ze dan gewoon met de ICE of Thalys of nieuw matriaal?
bronquote:Op dit moment moderniseert ProRail haar computersystemen. In 2008 moet de operatie zijn afgerond. Vanaf dat moment zijn alle systemen dubbel uitgevoerd en neemt de kans op verstoringen van het treinverkeer drastisch af.
Veoslopia heeft er weer een sloopstel bij bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla heeft er weer een wadsloper bij: de 3219 is deze week naar het zuiden afgedaald.
Ik denk dat Veolia lak heeft aan voortekens, en dat de 3219 eerder naar z'n toto is dan dat er een storingsmonteur voor de 4219 gebeld isquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk niet dat je dat als een voorteken kunt zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |