Sowieso, heeft iemand OOIT geweten WELKE van die 2 A-bakken gedeklasseerd "zou" zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst aan een conducteur en die zei van niet.
Tof maar dat boeit nu dus niet meer, of nog steeds wel, of zo. Het is iemands woord tegen iemand anders' woord. Denk niet dat het ergens anders vanaf hangt dan hoe de pet van de HC in kwestie op dat moment staatquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Zug-Chef het volgende:
De bak zonder de drie 6-zit-compartimenten is de bak die gedeklasseerd was
De oude mB is mA geworden, 't lijkt me het logischt om deze te deklasseren. Toen ik 'm een maand of wat geleden tegenkwam was ie gewoon 1e klasse trouwens, niets gedeklasseerd, rottrein!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Zug-Chef het volgende:
De bak zonder de drie 6-zit-compartimenten is de bak die gedeklasseerd was
Ha gitaarman!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef guitarist.nl het volgende:
't was vast al gezegd, maar de 4011 stond gister in Zwolle![]()
Eerste keer dat ik hem gezien heb!(behalve op foto's dan
)
Tof, leuk te horen!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha gitaarman!Je Pandora doet het goed!
Heb hem ook gezien vanuit de trein... shinnyquote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef guitarist.nl het volgende:
't was vast al gezegd, maar de 4011 stond gister in Zwolle![]()
Eerste keer dat ik hem gezien heb!(behalve op foto's dan
)
Ja, want op de stelbalk heet ie nog gewoon mBquote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, heeft iemand OOIT geweten WELKE van die 2 A-bakken gedeklasseerd "zou" zijn?
quote:AMSTERDAM - Een leeg dubbeldeks treinstel op het Centraal Station in Amsterdam is in de nacht van woensdag op donderdag getroffen door drie kleine branden. Er vielen geen gewonden. Het treinstel liep forse schade op, aldus de Amsterdamse brandweer.
De branden, op drie verschillende plekken, werden door personeel van de Nederlandse Spoorwegen ontdekt. Ze slaagden er zelf in twee branden te blussen. De brandweer nam de derde voor zijn rekening.
De politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak.
Gefeliciteerd en welkom bij 's lands abeidspotentieel!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo, deze jongen is klaar met zijn opleiding, als in geslaagd.
Ik moet zondagochtend om 06.00u beginnen met m'n werk (dat een uur rijden van mijn bed ligt). Ik vind het wel meevallen dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Luco het volgende:
Ik mag zondag alweer om 08:07 op de trein stappen... Moet om 11 uur in Leeuwarden, op een sportpark zijn... Uiteraard vind ik dit veeeeeel te vroeg voor een zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |