Betaal jij de rijtuigen?quote:Op zondag 15 april 2007 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle treinen zouden dat moeten hebben eigenlijk
Nee waarom? ik vind het pure uitholling dat die railcatering afgeschaft isquote:
als je gelukt hebt komt in de IC een koffieloper langsquote:Op zondag 15 april 2007 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de Beneluxtreinen rijdt nog steeds zo'n karretje rond trouwens![]()
eindelijk een ritje Ww-Zp dat is nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand morgen nog plannen voor een rondje of iets anders treinleuks?
Amsterdam-Amersfoort-Deventer (1500-treinserie), net als de bakken in de Db-kleuren en de ICMm-stellen.quote:
Succesquote:Op zondag 15 april 2007 01:22 schreef MREn het volgende:
[..]
eindelijk een ritje Ww-Zp dat is nog nooit gedaan hebook al kom ik zo'n beetje iedere week wel in Arnhem/Zutphen en woon ik er hemelsbreed niet zo schandalig ver vanaf...
Dat zal ik nodig hebben, zo'n eind in zo'n gare Lint. Dat geeft dusdanig veel plezier dat ik inmiddels altijd Es-Zp en verder via Dv reis. Maar ja, ProRail he...quote:
Koffielopers... Tof, met dit weer met een zak met heet water op je rug 3 uur lang koffie verkopen, om dan weer naar huis te kunnen... Die koffielopers werken alleen in het weekend tot 12 uur ofzo...quote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je gelukt hebt komt in de IC een koffieloper langs![]()
wtfux! bijna een albino wadloperquote:Op zondag 15 april 2007 03:00 schreef MREn het volgende:
hoe lang zou het nog duren voor Veolia zijn nieuwe treinen heeft?
[afbeelding]
ik kwam ze ook door de week tegen? :p maar goed tis al weer ff geleden dat ik door de week heb kunnen reizenquote:Op zondag 15 april 2007 07:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Koffielopers... Tof, met dit weer met een zak met heet water op je rug 3 uur lang koffie verkopen, om dan weer naar huis te kunnen... Die koffielopers werken alleen in het weekend tot 12 uur ofzo...
geen idee, ik zie een gele kikkerquote:Op zondag 15 april 2007 03:00 schreef MREn het volgende:
hoe lang zou het nog duren voor Veolia zijn nieuwe treinen heeft?
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 15 april 2007 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, da's niet zo lelijk toch?
Stukken mooier dan die frambozen-lollies van de HSL
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd![]()
maar lollies kan je eten :p
ok Vla ook.. :-)
En gaan ze nu ook iedere maand dat cijfer aanpassen? Of zou die gewoon 8 maanden lang met "nog 8 maanden" rondrijden.quote:
Ik ben niet meer meegeweest, maar heb er nog wel even een paar foto's van geshoten:quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wie gaat er mee morgen het Rondje Dom doen?ik pak niet de eerste rit, eerder 1 van de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |