Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef JDude het volgende:
Ik dacht ook even dat het echtgebeurd was!
Daar kruist een verbindingsboogje tussen Alkmaar en Leiden de sporen naar Zandvoort. Is lang niet zo spectaculair als Blauwkapel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij Haarlem ook nog een grote lag.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar kruist een verbindingsboogje tussen Alkmaar en Leiden de sporen naar Zandvoort. Is lang niet zo spectaculair als Blauwkapel.
Dat is Blauwkapel, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:32 schreef blup het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als me pa een keer de DSLR verdomme n keer niet mee neemt maak ik er wel een keertje mooie fotos van.
Ik moet werken, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand morgen nog plannen voor een rondje of iets anders treinleuks?
Wel zonde van die mooie CSA-stadsbus. Weer eentje minder...quote:
Ik wou zeggen, dat is het plaatje waar deze hele reeks ooit mee begonnen isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:59 schreef ReisT het volgende:
(waar ik dat plaatje zo snel vind? aflevering 1, pagina 1 van het treinen topic)
Is dat waar het toilet zit?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef blup het volgende:
Die bus is aan de achterkant geraakt.. volgens mij is zown bus aan de zeikant absoluut niet sterk hoor...
Een normaal stadsbus met een toilet?quote:
ja hoor, nog eentje voor op de bietenkarquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Een normaal stadsbus met een toilet?
Touringcars hebben (meestal) wel een toilet, maar zulke bussen niet
Dat wordt nog druk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, nog eentje voor op de bietenkar
Herinner je dat ongeluk in Wijhe met die vrachtwagen nog? De cabine van de vrachtwagen was er helemaal af.. kan dus welquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef blup het volgende:
Die bus is aan de achterkant geraakt.. volgens mij is zown bus aan de zeikant absoluut niet sterk hoor...
Maar daar was het frame niet doormidden, bij die oefening wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Herinner je dat ongeluk in Wijhe met die vrachtwagen nog? De cabine van de vrachtwagen was er helemaal af.. kan dus wel
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar daar was het frame niet doormidden, bij die oefening wel.
Ik zie geen frame dat doormidden is. Een cabine is nogal een los deel van een vrachtwagen. Je klapt 'm weg om bij de motor te komen. Dat is een scharnier, en dus kwetsbaar. Of posten we langs elkaar heen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:28 schreef Petre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
wanneer was dat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:59 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wel zonde van die mooie CSA-stadsbus. Weer eentje minder...
Hoe realistisch is het dat een trein door een bus heen zou rijden, en die helften van de bus ook nog netjes op de overweg blijven? Niet echt, die bus zou een stukje meegesleept worden, zoals hier (waar ik dat plaatje zo snel vind? aflevering 1, pagina 1 van het treinen topic)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |