Hilarisch.quote:
Je miste mij. Ik voel het.quote:Op zondag 22 april 2007 09:25 schreef Borkydude het volgende:
Het was dus best wel vet, alleen was Hollywood een beetje dood, voor de rest supergezellig, wat een volk
Nu dus ff 2 wedstrijden spelen met 1 uur slaap genoten
Jeweetstststquote:
Wat heeft ie nu weer gedaanquote:
Deze ene keer ben ik het met je eensquote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef Borkydude het volgende:
- Fiets is flauwgevallen
- Jordy maakte een van de beste grappen ooit
- De Rotterdamse politie heeft geen idee waar ze mee bezig is
Jammer dat ik zo vroeg weg moest
Hoe ging ie ook alweer?quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze ene keer ben ik het met je eens![]()
!
- Jordy en Laura zijn aangehouden in de metro en Lis en Bart in de trein, maar beide keren zijn we er onderuit gekomen.
Jij zat Lis beetje te aaien enzo, toen vroeg iemand: werkt dat nou ? En jij van: Ja, behalve bij Erikquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe ging ie ook alweer?Ik ben hem vergeten
Masterlijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zat Lis beetje te aaien enzo, toen vroeg iemand: werkt dat nou ? En jij van: Ja, behalve bij Erik![]()
![]()
Ja hahaquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Masterlijk
Als Kevin erbij was geweest was ie kapot gegaan
Welke baardgroei ?quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je ging ook stuk om mijn baardgroei
quote:
ehehhehehe Dat trek ik êcht niet!quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Masterlijk
Als Kevin erbij was geweest was ie kapot gegaan
same herequote:
niet zo zeurenquote:Op zondag 22 april 2007 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Rein & Lis doe eens rarretje maken![]()
Lis' pc is niet zo snelquote:
nee.quote:
tis niet de jouwe schatquote:
wheee, dubbelquote:
Mijne is heul snelquote:
Topperquote:Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef mash_ het volgende:
http://files-upload.com/183263/fsf.rar.html
Ik zou het niet wetenquote:
Oehhquote:
Totally overrated ditquote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh heerlijk, die gaat met die, die met die
Ik probeerde het nog met RJ maar die hield steeds afquote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh heerlijk, die gaat met die, die met die
Ja, als het daarbij blijft wel jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeiend, ik vind het wel een leuke internet grap
FOK!kers ontmoeten elkaar, geilen op elkaar en neuken met elkaar. En de één gaat met de ander en de ander met de één. Nou een betere grap is er toch niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |