Wisten wij veel, we waren lam.quote:Op zondag 22 april 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Meereizen met korting geldt dan ook alleen bij de NS.
Dat wist jij heel goedquote:
Was dat hetzelfde?quote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wist jij heel goedNa ons buschauffeur incident
![]()
Dat past nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef bugeye1 het volgende:
De Rotterdamse politie heeft geen idee waar ze mee bezig is zijn
Ik nietquote:
Ja wtf, jij liep te lullen dat die kereltjes gelijk haddenquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet
Maar mij wordt weer niks gevraagd![]()
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjesquote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Afzuigkap het volgende:
Ze moeten Holly echt beter van lucht voorzien
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Hollyquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjes
ik ook niet, is dat een probleem dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjes
Ja, hadden ze ookquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wtf, jij liep te lullen dat die kereltjes gelijk hadden
Niks ervan, ze moeten ons matsen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hadden ze ookDe regels zijn compleet geflipt, maar zij moeten volgens de regels handelen en dat deden ze
Ik heb er niks van gemerkt om eerlijk te zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Holly
Ik vond het nog meevallenquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Holly
Ja, ok, maar je hebt van die gasten die nou eenmaal strikt volgens het boekje werkenquote:
Maar jij had OV en Lis der vrouwelijke charmesquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ok, maar je hebt van die gasten die nou eenmaal strikt volgens het boekje werken
Lis en ik hadden meer geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |