Wisten wij veel, we waren lam.quote:Op zondag 22 april 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Meereizen met korting geldt dan ook alleen bij de NS.
Dat wist jij heel goedquote:
Was dat hetzelfde?quote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wist jij heel goedNa ons buschauffeur incident
![]()
Dat past nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef bugeye1 het volgende:
De Rotterdamse politie heeft geen idee waar ze mee bezig is zijn
Ik nietquote:
Ja wtf, jij liep te lullen dat die kereltjes gelijk haddenquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet
Maar mij wordt weer niks gevraagd![]()
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjesquote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Afzuigkap het volgende:
Ze moeten Holly echt beter van lucht voorzien
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Hollyquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjes
ik ook niet, is dat een probleem dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets kan gewoon niet tegen de combinatie bier + mooie meisjes
Ja, hadden ze ookquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wtf, jij liep te lullen dat die kereltjes gelijk hadden
Niks ervan, ze moeten ons matsen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hadden ze ookDe regels zijn compleet geflipt, maar zij moeten volgens de regels handelen en dat deden ze
Ik heb er niks van gemerkt om eerlijk te zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Holly
Ik vond het nog meevallenquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha nou zeg eerlijk, 't is tering benauwd in Holly
Ja, ok, maar je hebt van die gasten die nou eenmaal strikt volgens het boekje werkenquote:
Maar jij had OV en Lis der vrouwelijke charmesquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ok, maar je hebt van die gasten die nou eenmaal strikt volgens het boekje werken
Lis en ik hadden meer geluk
Uuh ja, niet dusquote:Op zondag 22 april 2007 18:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij had OV en Lis der vrouwelijke charmes
Ik wist het ook, maar niet vragenquote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef mash_ het volgende:
och ik zei nog dat je niet om een roze stippenkaart mag. maarja luiteren ho maar
Dat had je nog niet gezegdquote:
Moet je eens de straat op gaan, komt het vanzelf.quote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Hijacking het volgende:
jesus jullie maken wat mee wou dat ik zoveel meemaakte en er dan thuis meteen een topic over kon maken
ga ik maar doen want zo'n avontuur is focking masterlijk !1!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je eens de straat op gaan, komt het vanzelf.
Ja manquote:Op zondag 22 april 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ga ik maar doen want zo'n avontuur is focking masterlijk !1!!![]()
Mwa, ik denk dat alles wel gezegd isquote:Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dat was het wel weer of willen jullie ngo even verder in KLB ofzo?
quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat alles wel gezegd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |