Bij deze staat u op de gastenlijst.quote:
*Brrrrrr. Een band voor feesten en bruiloften hebben lijkt me wel the end of the world.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bij deze staat u op de gastenlijst..
Neemt u dan ook uw gitaar mee?. Om 'Home at the end...' ten gehore te brengen?
.
Wie heeft het over een band? Alleen uzelf en uw gitaar. Één nummer. (Of twee, should you be so inclined.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
*Brrrrrr. Een band voor feesten en bruiloften hebben lijkt me wel the end of the world.
Ik weiger mijzelf te onderwerpen aan de middelmatigheid van trouwfeesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over een band? Alleen uzelf en uw gitaar. Één nummer. (Of twee, should you be so inclined..).
Wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef prum het volgende:
mag deze kuttopi dicht, ik ga wel een andere maken waarbij jullie niet mogen komen
Ik zat dus toch redelijk goed met mijn aanname.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ik weiger mijzelf te onderwerpen aan de middelmatigheid van trouwfeesten.
Dat klinkt nog beter zelfs.quote:Privé ben ik nog wel bereid de gemoederen te beroeren met een nummer of twee..
Dat vroeg ik me ook al af. Wat doet het in ons topic?quote:
Ja. Ik ga sowieso niet naat trouwfeesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zat dus toch redelijk goed met mijn aanname..
Doe ik.quote:Dat klinkt nog beter zelfs.. Een privé-concertje van de blonde engel.
.
Neen, dit wordt een reeks.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef prum het volgende:
mag het topic nou dicht?!!!!!
Flikker nou eens op uit mijn topic.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef prum het volgende:
mag het topic nou dicht?!!!!!
Daar hou ik u aan.quote:
Het is u vergeven.quote:
Tut tut tut, wat een taal weer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef prum het volgende:
rot op jullie allemaal uit dit topic godverdomme!
U bent benijdenswaardig, mijnheer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Nostalghia het volgende:
Ik ga nu de negende dag van complete apathie in -op het muziekmaken na- zonder een mens te zien of te spreken, Miss. Ik ga een nieuw persoonlijk record zetten, ik voel het aan mijn water.
Dat vindt Jesus niet leuk, hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef prum het volgende:
rot op jullie allemaal uit dit topic godverdomme!
Is het? Ach. Ohjee. Nou.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
U bent benijdenswaardig, mijnheer.
en jij moet helemaal je grote bek houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tut tut tut, wat een taal weer.
ja, sluit dit topic danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het nu storend worden.
Stuurt u me dan een exemplaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef Nostalghia het volgende:
Ohja, Miss. Binnenkort komt er een hoesje enzo omheen, dus dan kun je me in de kast zetten.
stuur maar een slotjequote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuurt u me dan een exemplaar?.
Tuurlijk, mevroi. Als u dat wenst.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuurt u me dan een exemplaar?.
En dat zal jij bepalen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef prum het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je grote bek houden
Ik zou niet weten waarom. Jij bent de enige die hier de boel loopt te verzieken, omdat het topic een andere wending heeft gekregen dan je had voorzien. Pech voor je, kan gebeuren, live with it and move on please.quote:
oeh, dan?quote:
Mét persoonlijke tekst van uzelve?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Tuurlijk, mevroi. Als u dat wenst.
nee, als ik mijn eigen topic dicht wil hebben, dan kan dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Jij bent de enige die hier de boel loopt te verzieken, omdat het topic een andere wending heeft gekregen dan je had voorzien. Pech voor je, kan gebeuren, live with it and move on please..
Persoonlijke tekst? Wat bedoelt de schone bebrilde rodette?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mét persoonlijke tekst van uzelve?.
Nu ben ik echt bangquote:
Waar zie je dat in de policy staan? Grote onzin dus. Ja, je mag het altijd aanvragen. Nee, het hoeft niet gehonoreerd te worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef prum het volgende:
[..]
nee, als ik mijn eigen topic dicht wil hebben, dan kan dat dan
er zijn genoeg SC topics
Een persoonlijke boodschap met handtekening, iets in die geest.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Persoonlijke tekst? Wat bedoelt de schone bebrilde rodette?
Ik kan niet wachtenquote:
Ha! Nou, ik wil er best iets op schrijven, heur. Maar ik heb geen handtekening, ik heb namelijk een grote afkeer voor krabbels. Overal waar ik zo'n onding moet neerzetten schrijf ik gewoon mijn voornaam. Ik ben er op tegen zoals ik tegen mobiele telefoons, televisies en taalfouten ben.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een persoonlijke boodschap met handtekening, iets in die geest.
In het Engels noemt men dit een stroke, vermoed ik. Welja.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
En topics waar de blonde engel in post zijn uitermate puickend en blijven derhalve open..
Uw voornaam is prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ha! Nou, ik wil er best iets op schrijven, heur. Maar ik heb geen handtekening, ik heb namelijk een grote afkeer voor krabbels. Overal waar ik zo'n onding moet neerzetten schrijf ik gewoon mijn voornaam. Ik ben er op tegen zoals ik tegen mobiele telefoons, televisies en taalfouten ben.
"Voor Miss Miss, bier, 14.gif, BS."quote:
Briljant.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:55 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
"Voor Miss Miss, bier, 14.gif, BS."
Nou, dan zie ik uw adres wel een keer verschijnen in mijn mailbox, freulige calendula officinalis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |