Lekker knusquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine achtertuin, dus wordt besloten feestje dan. Wij drietjes![]()
Ben wel zwanger hèquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben wel zwanger hè
Hoe vind je je koter?
rot is op uit mijn topic!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dat word later een hele mooie grote fiets![]()
Het is al heeeeel lang jouw topic niet meer meidquote:
hee, als iemand je uitlult, moet je niet opeens gaan schelden. dat is niet chique. en reageer ook eens een keer op mij! nu moet ik steeds een reactie tegen een ander van jou aanhalen om tegen je te kunnen scheldenquote:
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedanktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is al heeeeel lang jouw topic niet meer meid![]()
rot op!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
hee, als iemand je uitlult, moet je niet opeens gaan schelden. dat is niet chique. en reageer ook eens een keer op mij! nu moet ik steeds een reactie tegen een ander van jou aanhalen om tegen je te kunnen schelden![]()
en nog eens rot opquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
anders houdt jij even je mond heel braaf dicht, en ga je eens heel goed nadenken over wat je allemaal zegt. en dat is 17![]()
als je dat graag wil...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Acryl het volgende:
hoi, mag ik ook oprotten?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef prum het volgende:
[..]
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedankt
als jij nou ook nog effe oprotquote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En je hebt SF en mij nog niet eens gefeliciteerd! Asociaal kind![]()
Ja, dan..?quote:
je eigen topic kickenquote:
ga eens kapot johquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
je eigen topic kicken![]()
HOIIII, IK BEN ER WEER!![]()
![]()
dank je hihi (K)quote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Gorgelmuil het volgende:
Goed topic prum! Ben trots op je, zo'n verdediging als jij voert, daar kan zelfs Holleeder trots op zijn!!
Ga zo door meis!
Hee tau eem tammoquote:
en jij moet helemaal opkutjestralen,quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee tau eem tammo![]()
Zo praat je niet tegen de moeder van mijn kleine fietsje ja![]()
Waarom? Ik ben toch lief tegen jequote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee tau eem tammo![]()
Zo praat je niet tegen de moeder van mijn kleine fietsje ja![]()
Oh oh oh.. wat kan gedumpt worden een mens toch tot diep in de ziel raken..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef prum het volgende:
[..]
en jij moet helemaal opkutjestralen,
beetje stoer doen met dat kutblauw, jou zouden ze moeten kapot slaan !
straks moet je die vriend van je in levend houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch lief tegen jeIk help je topic een beetje levend houden
hee, help jij mij eens om die kut fiets uit dit topic te houden?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
Hallo fiets.
Je bent gewoon jaloers meid, en het siert je nietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef prum het volgende:
[..]
straks moet je die vriend van je in levend houden
Why?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef prum het volgende:
[..]
hee, help jij mij eens om die kut fiets uit dit topic te houden?
Miss.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
Hallo fiets.
Messias.quote:
Poppedein.quote:
We hadden u allen graag in levenden lijve willen aanschouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:10 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Poppedein.. Ik hoorde van cc dat ze me ook al miste.
En waarom mag ik dan niet op jullie bruiloft komen, hè?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hadden u allen graag in levenden lijve willen aanschouwen.
was ie dat al niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef prum het volgende:
[..]
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedankt
Ik had verwacht dat zulcks een gelegenheid u niet zou kunnen bekoren, mijnheer!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
En waarom mag ik dan niet op jullie bruiloft komen, hè?
"Nice save, bonny."quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat zulcks een gelegenheid u niet zou kunnen bekoren, mijnheer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |