Dat is echt geen fijn nieuws sanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Nu zit ik dus op mijn oude land, alles uitgepakt, want de nieuwe eigenaar zegt dat het in een item zit. niets komt op.
Ik blijf daar zitten tot het terug is.
Je kan het eventueel en geheel op eigen risico op deze manier kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, waar kan ik dat Fok!Cafe vinden? Ik snap er nog niet veel van...
Krijg ik al sinds gisteravond iemand anders problemen of ligt het echt aan mij?quote:Couldn’t purchase currency. Failed to bill your account. Please double click your account’s payment settings.”
Marjo Munroquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef EvilDucky het volgende:
Marjo, wat is je SL naam? Krijg je een tp-tje
Een reaktie erop is dan alleen maar doellozerquote:Op woensdag 25 april 2007 06:39 schreef Maringo het volgende:
![]()
[ik wil deze post graag nomineren voor meest doelloze post ooit in een SL topic op FoK!]
ok dan, ben in een goei bui, maak de post nog doellozer..quote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een reaktie erop is dan alleen maar doellozerBij deze dus ook mijn nominatie.
gooit er nog een doelloze rea bijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef peer_boy het volgende:
[..]
ok dan, ben in een goei bui, maak de post nog doellozer..![]()
Laten we hopen tegen beter weten in!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:26 schreef lizzyames het volgende:
[..]
En zouden we de update overleven?![]()
Misschien willen ze het nu goed aanpakken, de afgelopen week was het net een pot stroop.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
Lange update ook O_O
Van 15:00 - 21:00 NL tijd ... langer dan normaal.
'Gelukkig' zit ik de helft van die tijd nog op mijn werk.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
Lange update ook O_O
Van 15:00 - 21:00 NL tijd ... langer dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |