Dat is echt geen fijn nieuws sanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Nu zit ik dus op mijn oude land, alles uitgepakt, want de nieuwe eigenaar zegt dat het in een item zit. niets komt op.
Ik blijf daar zitten tot het terug is.
Je kan het eventueel en geheel op eigen risico op deze manier kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, waar kan ik dat Fok!Cafe vinden? Ik snap er nog niet veel van...
Krijg ik al sinds gisteravond iemand anders problemen of ligt het echt aan mij?quote:Couldn’t purchase currency. Failed to bill your account. Please double click your account’s payment settings.”
Marjo Munroquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef EvilDucky het volgende:
Marjo, wat is je SL naam? Krijg je een tp-tje
Een reaktie erop is dan alleen maar doellozerquote:Op woensdag 25 april 2007 06:39 schreef Maringo het volgende:
![]()
[ik wil deze post graag nomineren voor meest doelloze post ooit in een SL topic op FoK!]
ok dan, ben in een goei bui, maak de post nog doellozer..quote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een reaktie erop is dan alleen maar doellozerBij deze dus ook mijn nominatie.
gooit er nog een doelloze rea bijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef peer_boy het volgende:
[..]
ok dan, ben in een goei bui, maak de post nog doellozer..![]()
Laten we hopen tegen beter weten in!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:26 schreef lizzyames het volgende:
[..]
En zouden we de update overleven?![]()
Misschien willen ze het nu goed aanpakken, de afgelopen week was het net een pot stroop.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
Lange update ook O_O
Van 15:00 - 21:00 NL tijd ... langer dan normaal.
'Gelukkig' zit ik de helft van die tijd nog op mijn werk.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
Lange update ook O_O
Van 15:00 - 21:00 NL tijd ... langer dan normaal.
elke bouwsteen is 1 primquote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef longinus het volgende:
Over prims gesproken: hoe weet je hoeveel prims iets is, als je een stukje land huurt zit er een primlimiet aan.
Ik zou niet weten hoe te tellen.
komt ie: "Wat dokt 't?"quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef Zegati het volgende:
Hm hier maar even een oproep, Ik ben op zoek naar mensen die willen hosten op een eiland. Het gaat er om dat je vragen beantwoord en mensen rond gaat leiden en eventueel naar een website doorsturen
Het is tussen 10 en 22 voor 2 weken lang, de uren gaan opgedeeld worden tussen de mensen die zich aanmelden. Door een miscommunicatie (denk ik) wordt er gedacht dat ik wel even 12 uur per dag actief aanwezig kan zijn in SL vanaf morgenOftewel wie wil en kan mij vervangen
![]()
1 dollar per uur dus =_=quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Zegati het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen over aan het mailen, maar zo ver ik begrepen heb 300l p uur
Aan de andere kant ken ik ze ook die 65k per week verdienen ... niet Full Time, btwquote:Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef Zegati het volgende:
standaard tarief voor een host binnen SL, er zijn er ook die er veeel minder voor betalen.
Tja ik heb ook wel vettere tijden gehad qua hosten, maar dan moet je niet voor NL bedrijven aan de gang gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant ken ik ze ook die 65k per week verdienen ... niet Full Time, btw
lol, klopt.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:23 schreef Zegati het volgende:
[..]
Tja ik heb ook wel vettere tijden gehad qua hosten, maar dan moet je niet voor NL bedrijven aan de gang gaan.
quote:LSL changes:
* LSL Wiki browser embedded in the viewer
** When editing a script, select a keyword, then select Help > LSL Wiki Help. in the Script window
* New function: string llStringTrim(string src, integer trim_type)
** STRING_TRIM_HEAD: trim all leading spaces in src
** STRING_TRIM_TAIL: trim all trailing spaces in src
** STRING_TRIM: trim all leading and trailing spaces in src
wat voor eiland is het? heb eventueel wel interesse, maar morgen niet want dan heb ik een blind date irlquote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef Zegati het volgende:
Hm hier maar even een oproep, Ik ben op zoek naar mensen die willen hosten op een eiland. Het gaat er om dat je vragen beantwoord en mensen rond gaat leiden en eventueel naar een website doorsturen
Het is tussen 10 en 22 voor 2 weken lang, de uren gaan opgedeeld worden tussen de mensen die zich aanmelden. Door een miscommunicatie (denk ik) wordt er gedacht dat ik wel even 12 uur per dag actief aanwezig kan zijn in SL vanaf morgenOftewel wie wil en kan mij vervangen
![]()
hoi mamquote:Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef Zegati het volgende:
standaard tarief voor een host binnen SL, er zijn er ook die er veeel minder voor betalen.
dartenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat voor eiland is het? heb eventueel wel interesse, maar morgen niet want dan heb ik een blind date irl
komt me wel goed uit dat ik vandaag moet darten, weinig last van de downtime
ik betwijfel hetquote:Op woensdag 25 april 2007 16:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
darten
Ik dart je gek, gek ...(10 jaar geleden dan
)
quote:
Floepert!!!!quote:
vraag me af wie der nog meer geprobeert hebben om in te loggenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef Edap het volgende:
[..]
Floepert!!!!![]()
![]()
GRID STATUS: OFFLINE
Second Life Time: 7:57 am PDT
Total Residents: 5,853,283
Logged In Last 60 Days: 1,778,430
Probeer je ons gek te krijgen???(ff bonken...)
Zal wel naar een MickeySoft achtergrondje gekeken hebben...![]()
Gedraag je!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef bonke het volgende:
[..]
vraag me af wie der nog meer geprobeert hebben om in te loggen
AAAAAAAAAHH SLEN!!!!!!!quote:Downtime Blues?
Wednesday, April 25th, 2007 at 7:37 AM PDT by: michaellinden
It’s another update-ey day in Second Life. While the regular flavor Grid is inaccessible, feel free to leave comments here!
[If you’re in need of an SL fix, you can still log in to the Beta grid!]
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef longinus het volgende:
Ik zie nu pas je berichtje Sanne, het kan zijn dat enkele objecten verzameld zijn in een "envelop" en dat je hem moet uitpakken zoals je met een nieuwe aankoop doet.
Dat is een nieuw iets in SL, al zou het kunnen dat je idd wat kwijt bent.
Gelukkig ben ik van de Fok!knokploeg en ga ik sta voor je om je te helpen hoor
lol, zoiets had ik ook vandaagquote:Op woensdag 25 april 2007 17:59 schreef Sanne het volgende:
[..]na twee uur met al mijn lost objects in zijn winkelcentrum gezeten te hebben zag iemand gelukkig mijn huis als een soort skybox in de lucht hangen. met bed en parasolletje! eind goed al goed. al had ik de knokploeg graag aan het werk gezien!
Progressquote:Second Life Offline
The Second Life login is currently restricted to Lindens only. We expect to return service to all residents shortly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |