Precies, de staat dient maar een geschikte volhollandsche partner aan te wijzen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Importpartners worden ontmoedigd, en deze trut doet het toch. Heel slecht voorbeeld.
Hangt er helemaal vanaf, wat voor een man het is. Ik ken haar niet, maar het lijkt me geen vrouw om een fundamentalist te kiezen of een achterlijke bergbewoner.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Importpartners worden ontmoedigd, en deze trut doet het toch. Heel slecht voorbeeld.
Gatverdamme, wie wil nou een Hollander als partner?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, de staat dient maar een geschikte volhollandsche partner aan te wijzen.
Dat weet jij net zo min als ik; het blijft een slecht voorbeeld, een staats die weer een Turk binnenhaalt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Kees22 het volgende:
Hangt er helemaal vanaf, wat voor een man het is. Ik ken haar niet, maar het lijkt me geen vrouw om een fundamentalist te kiezen of een achterlijke bergbewoner.
Ja, waar zeg ik dat ik monarchist ben en dit gedrag goedkeur?quote:En als je dan toch bezig bent: waar kwam Maxima ook al weer vandaan? De Oranjes hebben altijd al partners buiten de deur gezocht. Ze zijn zelf van buiten de deur, nota bene!
Alleen als dat gebeurt kom jij weer aan je trekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef gelly het volgende:
Precies, de staat dient maar een geschikte volhollandsche partner aan te wijzen.
Ik denk dat ze die Turk al had voor ze staats werd en hoe dan ook hebben mensen volgens ons recht de vrijheid om zelf hun partner te kiezen. Dus in die zin geeft ze wel degelijk een goed voorbeeld: ik kies zelf wel. (OK, dat is jouw punt niet, maar het is wel een overweging!)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat weet jij net zo min als ik; het blijft een slecht voorbeeld, een staats die weer een Turk binnenhaalt.
[..]
Ja, waar zeg ik dat ik monarchist ben en dit gedrag goedkeur?
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Die kunstgrepen moet ze kennelijk toepassen om malloten als jij die achter elke boom een mosliminvasie zien wat munitie af te nemen. Dat alleen al is triest genoeg.
Neuh, ik denk dat inteelt juist de oorzaak is van bekrompen meningen als die van PJOROurke. Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.quote:
Dan is hij, misschien net als Wildebol, een uitzondering. De meeste Limburgers die ik ken, zijn juist ruim van opvattingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat inteelt juist de oorzaak is van bekrompen meningen als die van PJOROurke. Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
Nee, een Hongaar is zoveel beter dan een Turk.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
Dat weet jij net zo min als ik; het blijft een slecht voorbeeld, een staats die weer een Turk binnenhaalt.
Dat malloten als jij hier mogen reageren is al erg genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Die kunstgrepen moet ze kennelijk toepassen om malloten als jij die achter elke boom een mosliminvasie zien wat munitie af te nemen. Dat alleen al is triest genoeg.
Mensen uit Groningen/Drenthe/Friesland die over mensen uit Brabant of Limburg zeikenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat inteelt juist de oorzaak is van bekrompen meningen als die van PJOROurke. Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
Die lul van een Wilders doet het ook. Lijkt me ook een slecht voorbeeld dan he.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
Je bedoelt toch niet die ene met een importpartner uit Hongarije?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, een atheistische conservatief.
In combinatie met het voorgaande moet ik smakelijk lachen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want Hongaren zijn over het algemeen geen moslims.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:54 schreef calvobbes het volgende:
Die lul van een Wilders doet het ook. Lijkt me ook een slecht voorbeeld dan he.
Martin toch, met zo'n zuurgraad kom je nooit meer aan de baan en vrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
Is dat nieuw trouwens, Fok!kers constant bij de voornaam noemen?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Martin toch, met zo'n zuurgraad kom je nooit meer aan de baan en vrouw.
Omdat ze helemaal niet willen dat buitenlanders integreren. Ze hadden gehoopt dat allochtonen weg zouden vluchten als ze moesten integreren.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef Dreamscape het volgende:
Ik snap die rechtse rakkers echt niet meer. Jaren lang schreeuwen ze om integratie, maar als er eentje integreerd en een top positie inneemt is het nog niet goed.....
Loop dan niet te zeiken over het Turk zijn, maar zeg gewoon dat je een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Westerbork.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:20 schreef PJORourke het volgende:
Nee, want Hongaren zijn over het algemeen geen moslims.
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Loop dan niet te zeiken over het Turk zijn, maar zeg gewoon dat je een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Westerbork.Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |