abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48664455
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef LENUS het volgende:

Neen, die Turk was van mening dat ze het erkende door zitting te nemen in een regering die de Armeense kwestie erkent.
En ik ben van mening dat Wilders een idiote troll is.

Is het nu denkbaar dat Wilders zich daar door laat leiden?
Lekker belangrijk zeg wat anderen van iemand verwachten.... Als je daar al mensen op gaat oordelen...
pi_48664570
Het blijft schandalig dat veel rechtse partijen eerst roepen dat er een probleem is met allochtonen: dat ze niet integreren, dat moslims kut zijn, dat ze niks willen, niet werken, alleen voor rotzooi zorgen.

Nu hebben we 2 allochtonen in het kabinet en wat zie je: ze kunnen er maar niet aan wennen en ze moeten ze gewoon inet. En dan is er altijd wel een stok om de hond mee te slaan.

Het is jammer dat we niet zo'n stevige premier hebben want die zou dergelijke onzin in de kiem moeten smoren en duidelijk maken dat er in Nederland niet naar kleur, afkomst en religie wordt gekeken maar naar capaciteiten en inzet.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:17:09 #228
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48664866
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En ik ben van mening dat Wilders een idiote troll is.

Is het nu denkbaar dat Wilders zich daar door laat leiden?
Lekker belangrijk zeg wat anderen van iemand verwachten.... Als je daar al mensen op gaat oordelen...
Dat kun je als nuchtere Hollanders denk ik niet begrjipen, want de invloed die Turkije op haar heeft is enorm.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_48664985
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dat kun je als nuchtere Hollanders denk ik niet begrjipen, want de invloed die Turkije op haar heeft is enorm.
Dat kun je wel blijven roepen en herhalen maar dat maakt het echt niet geloofwaardiger of beter onderbouwd. Albayrak heeft gekozen om in Nederland staatssecretaris te zijn en laten we haar nou gewoon haar werk doen in plaats van zo bang te zijn en beren op de weg te zien.
pi_48664991
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef LENUS het volgende:

Pfff... Heb je dat jezelf aangepraat of heb je die sprookjes van iemand anders gehoord?
Of weten alleen dronken mensen dit?
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:27:16 #231
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48665231
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 00:05 schreef en_door_slecht het volgende:
En wie kan die lullo wat schelen? Helemaal niemand. Dat PJO graag wil dat Albayrak iets Turks-nationalistisch zegt omdat PJO met z'n bekrompen wereldbeeld dan weer lekker om niks kan gaan lopen zeiken, is heel wat anders.
Hallo eikel, ik hoop dat ze iets normaals zegt... maar haar zwijgen doet het ergste vrezen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:28:00 #232
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48665255
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef SCH het volgende:
laten we haar nou gewoon haar werk doen
Laten we dat maar niet doen. Ze is alleen maar bezig moslims toe te laten.
pi_48665598
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja hoor, wat jij wilt
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:44:19 #234
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48665865
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Ja hoor, wat jij wilt
Nou, dat wil ik juist niet. Het CDA mag aangerekend worden dat ze dit thema zo uit handen gegeven hebben.
pi_48665938
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, dat wil ik juist niet. Het CDA mag aangerekend worden dat ze dit thema zo uit handen gegeven hebben.
Wat jullie willen, alle moslims het lan d uit, gebeuirt toch niet dus je zult altijd teleurgesteld blijven
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:12:37 #236
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_48667042
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef SCH het volgende:

Het blijft schandalig dat veel rechtse partijen eerst roepen dat er een probleem is met allochtonen: dat ze niet integreren, dat moslims kut zijn, dat ze niks willen, niet werken, alleen voor rotzooi zorgen.

Nu hebben we 2 allochtonen in het kabinet en wat zie je: ze kunnen er maar niet aan wennen en ze moeten ze gewoon inet. En dan is er altijd wel een stok om de hond mee te slaan.

Het is jammer dat we niet zo'n stevige premier hebben want die zou dergelijke onzin in de kiem moeten smoren en duidelijk maken dat er in Nederland niet naar kleur, afkomst en religie wordt gekeken maar naar capaciteiten en inzet.
Persactly.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:27:13 #237
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48667634
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
Dat is in veel gevallen ook gewoon waar.
quote:
Nee, deze twee deugen gewoon niet. Zo'n Coruz bijvoorbeeld vind ik prima.
quote:
De premier weet ook wel dat z'n achterban niet gecharmeerd is van deze hypocriete nonsens, met name die van Albayrak.
pi_48670233
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is nou juist het vreemde. Noord Irak zou volgens haar veilig moeten zijn. Ik denk dat ze bedoelt dat Noord Irak voor moslims veilig is. http://news.yahoo.com/s/ap/20070422/ap_on_re_mi_ea/iraq
pi_48672783
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:

De premier weet ook wel dat z'n achterban niet gecharmeerd is van deze hypocriete nonsens, met name die van Albayrak.
Ik vermoed dat de CDA-achterban helemaal geen problemen met Albayrak heeft.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:59:50 #240
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48673780
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:

Hij is premier, geen partijleider.
In de ogen van fortuyn maakte Kok daarin een fout. En misschien was dat ook wel zo.

Nu maakt balkenende die fout. Hij hoeft niet alles te verbieden ofzo. Voor mij part is hij het met wilders eens. Maar wat is de mening van JP nu eigenlijk? Ik mis de rol van de premier wel een beetje in het debat. De kamer rolt over mekaar heen. Wilders stelt vragen aan het kabinet. Maar om nu te zeggen dat de premier is meedoet in de discussie..jammer.

Wat makt het trouwens dat 'deze twee'niet deugen en Coruz wel
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:00:58 #241
46960 StefanP
polemicist
pi_48673826
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een walgelijke aantijging, dat kun je natuurlijk ook niet hardmaken.

Dit soort kretologie is echt heel triest Snap niet waarom mensen op dit nivo willen gaan zitten. Gewoon maar wat beschuldigingen vanuit de onderbuik.
Nivo? Je bedoelt natuurlijk 'niveau'? 'Snap niet' is trouwens ook een prachtig gedrocht. Journalisten die niet kunnen spellen...

Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan. Waarna niemand er meer iets over had kunnen zeggen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48673925
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef StefanP het volgende:

[..]
Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan. Waarna niemand er meer iets over had kunnen zeggen.
Waarom zou ze dat doen? Ze heeft alleen maar voordelen van 2 paspoorten. En er mee kappen omdat een paar nationalisten en moslimhaters daar op klaarkomen? Lijkt me geen al te goede basis voor zo'n besluit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48673926
quote:

Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan.
Waarom zou ze dat doen? Alleen omdat mensen als Wilders het van haar vragen?

What's next? Iedereen als tweede naam Geert laten nemen. Dat stelt ook niet zoveel voor.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:03:46 #244
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48673936
quote:

[..]

Nivo? Je bedoelt natuurlijk 'niveau'? 'Snap niet' is trouwens ook een prachtig gedrocht. Journalisten die niet kunnen spellen...

een gedeelte van haar identiteit, gewoon wie ze is, is turks. Voor haar hoort daar een paspoort bij. Wie ben jij om een gedeelte van iemands identiteit af te pakken?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:17:49 #245
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48674450
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat makt het trouwens dat 'deze twee'niet deugen en Coruz wel
Ze nemen geen afstand van verwerpelijke figuren of ideologieen, om het kort te stellen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:19:27 #246
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48674504
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef du_ke het volgende:
Waarom zou ze dat doen? Ze heeft alleen maar voordelen van 2 paspoorten. En er mee kappen omdat een paar nationalisten en moslimhaters daar op klaarkomen? Lijkt me geen al te goede basis voor zo'n besluit .
Roep dan niet dat het niks voorstelt, want dat is tegenstrijdig. Overigens heeft Albayrak geen enkel nadeel van het opzeggen van haar nationaliteit in Turkije hoor. Ze houdt al haar rechten. Het gaat dus om nationalisme, identiteit en etnopolitek en niet om integratie bij Albayrak.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:20:59 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48674546
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef SCH het volgende:
Ik vermoed dat de CDA-achterban helemaal geen problemen met Albayrak heeft.
Ik vemoed dat het CDA met veel plezier toekijkt naar deze rel en dat in een eventuele campagne met nog veel meer plezier zou kunnen doen.
pi_48674603
Volgens mij is ze staatssecretaris geworden, zodat ze haar loverboy naar nederland toe kan lutsen.

Hirsch Ballin zal het echt niet in zijn hoofd halen om haar verloofde te weigeren, want dan is de verstandhouding tussen Albayrak en hem meteen verziekt en dat levert een onwerkbare situatie op.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48675222
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef PJORourke het volgende:

Ik vemoed dat het CDA met veel plezier toekijkt naar deze rel en dat in een eventuele campagne met nog veel meer plezier zou kunnen doen.
Welke rel bedoel je? Die rel van dat dubbele paspoort die door jou en anderen kunstmatig aan de gang wordt gehouden?
pi_48675423
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef JohnDope het volgende:
Volgens mij is ze staatssecretaris geworden, zodat ze haar loverboy naar nederland toe kan lutsen.
Jaja. Ze kan wel een functie als staatssecretaris regelen, maar ze kan niet regelen dat "haar loverboy" naar Nederland komt.

Volgens mij is het makkelijker om iemand naar Nederland te halen dan om staatssecretaris te worden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')