quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je hem gedownload hebt, wat ik wel vermoed gezien de aanhalingstekens, kan ik je mededelen dat ik het als een eer beschouw dat ik als betalend Civ-speler een bijdrage kan leveren aan jouw spelplezier.
Breek me de bek niet open, als ik in totaal vijf uur Warlords heb gespeeld is het veel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vanilla wel orgineel, maar Warlords niet ( die was het achteraf gelukkig ook niet waard ). Als deze bevalt ben ik bereid weer een substantieel deel van m'n studiefinanciering af te staan, per gespeeld uur is CIV natuurlijk spotgoedkoop.
Och, ik heb Civ3 ook gedownload en door mijn groeiende verslaving heb ik Civ4 + Warlods gekocht en zal ik Beyond the Sword ook gaan kopen. Dus wellicht betaalt hij gewoon mee aan Civ5.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je hem gedownload hebt, wat ik wel vermoed gezien de aanhalingstekens, kan ik je mededelen dat ik het als een eer beschouw dat ik als betalend Civ-speler een bijdrage mag leveren aan jouw spelplezier.
Net een Vermeer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi detail, dat typische Gouden Eeuw-licht dat door het raam valt.
Dan moet je het geloof van de bondgenoten aannemen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef -scorpione- het volgende:
Zo, net even mijn eerste volledige spel gewonnen met Time![]()
Ik vind het nog niet makkelijk. Ontwikkelen van mijn beschaving gaat wel, maar ik heb nog weinig feeling met de verschillende opties en consequenties. Ik probeer het maximale uit religie te halen, maar dat lukt nog niet. Het enige wat je bereikt is dat je bondgenoten zich ergeren aan jouw heidense geloof![]()
Civ I is Civ I, deel 2 en 3 heb ik aan mij voorbij laten gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef pfaf het volgende:
Bedoel je met deel 1 Civ 1, of Civ 4 vanilla?
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan moet je het geloof van de bondgenoten aannemen.
Als je een geloof hebt moet je het zo snel mogelijk bij een bondgenoot door de strot drukken.
Ja misschien, maar men bleef mij maar tolereren omdat ik zo advanced was.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef Dodecahedron het volgende:
Een ander geloof hebben als de rest is wel een goede manier om een oorlog uit te lokken zonder vieze handen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |