Mja, na een paar keer had je het ook wel gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond het altijd zo vet om met die eerdere civs dat je dan na een poosje je kasteel kon veranderen, en je troonkamer!

Da's nog eens een leuk prijsje! Warlords was bij de release een fullpricetitel (40 piek dus) toch?quote:Civilization 4 Beyond the Sword Add-On
Civilization is één van de diepste games ooit. Met een enorme toevoeging van 10 beschavingen, 64 gebouwen, 12 scenario's, 5 wonderen, 6 technologieën, corporatie, een spionage systeem en uitgebreidere handelsroutes, overtreft deze Civ uw stouste verwachtingen!
Voorinschrijvingsprijs 16,99
Normale winkelprijs 19,99
Reserveer nu!
Verwachte releasedatum:20 juli 2007

Ik heb 'm zojuist besteld!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:48 schreef Sidekick het volgende:
Nee. Wel was het in de winkels iets van 30 euro, en op internet 20-25.
Maar 17 euro is idd een heel leuk prijsje.

Als je twee computers hebt, ja hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef Dodecahedron het volgende:
Kun je Warlords en BTS beide tegelijkertijd spelen?

Gegeven dat dat bij verschillende versies van third-party mods al geen probleem is, verwacht ik geen BtS problemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Frollo het volgende:
Zo slim zullen ze nu toch ook wel weer zijn?

Begreep ik nou goed dat Fall From Heaven onderdeel gaat zijn van BTS? Is het helemaal af dan en zijn alle balance issues opgelost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat dat bij verschillende versies van third-party mods al geen probleem is, verwacht ik geen BtS problemen.

Alleen "Age of Ice".quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat Fall From Heaven onderdeel gaat zijn van BTS? Is het helemaal af dan en zijn alle balance issues opgelost?

En is het wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef jogy het volgende:
Ik heb beyond the sword binnen. Nog niet gespeeld overigens. Maar the dutch zitten erin!
!

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=232121quote:People installing Beyond The Sword may have noticed that their Civ4 and warlords installs have been being patched - Civ4 to version 1.74, and Warlords to version 2.13.
Whilst these patches don't appear to be available for download on 2k Games or on Firaxis yet, you can apparently get them in-game from going to the main menu and choosing "advanced" and then "check for updates".

Weet het al, draait helemaal goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef -scorpione- het volgende:
Klein vraagje: draait Civ IV ook op Vista?![]()

City spawn... geen goed idee,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef -scorpione- het volgende:
Wat een verschil met deel 1Ik moet weer helemaal winnen, mijn oude taktiekjes werken niet zo goed
![]()

Ik mis de diplomaten, waar zijn diequote:

Ja, is het ook wel, al moet ik het nog iets vaker spelen.quote:

Als je bedoelt dat je hem gedownload hebt, wat ik wel vermoed gezien de aanhalingstekens, kan ik je mededelen dat ik het als een eer beschouw dat ik als betalend Civ-speler een bijdrage mag leveren aan jouw spelplezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:08 schreef pfaf het volgende:
Ik heb 'm ook 'gekocht.'

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je hem gedownload hebt, wat ik wel vermoed gezien de aanhalingstekens, kan ik je mededelen dat ik het als een eer beschouw dat ik als betalend Civ-speler een bijdrage kan leveren aan jouw spelplezier.

Breek me de bek niet open, als ik in totaal vijf uur Warlords heb gespeeld is het veel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vanilla wel orgineel, maar Warlords niet ( die was het achteraf gelukkig ook niet waard ). Als deze bevalt ben ik bereid weer een substantieel deel van m'n studiefinanciering af te staan, per gespeeld uur is CIV natuurlijk spotgoedkoop.

Och, ik heb Civ3 ook gedownload en door mijn groeiende verslaving heb ik Civ4 + Warlods gekocht en zal ik Beyond the Sword ook gaan kopen. Dus wellicht betaalt hij gewoon mee aan Civ5.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je hem gedownload hebt, wat ik wel vermoed gezien de aanhalingstekens, kan ik je mededelen dat ik het als een eer beschouw dat ik als betalend Civ-speler een bijdrage mag leveren aan jouw spelplezier.

Net een Vermeer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi detail, dat typische Gouden Eeuw-licht dat door het raam valt.

Dan moet je het geloof van de bondgenoten aannemen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef -scorpione- het volgende:
Zo, net even mijn eerste volledige spel gewonnen met Time![]()
Ik vind het nog niet makkelijk. Ontwikkelen van mijn beschaving gaat wel, maar ik heb nog weinig feeling met de verschillende opties en consequenties. Ik probeer het maximale uit religie te halen, maar dat lukt nog niet. Het enige wat je bereikt is dat je bondgenoten zich ergeren aan jouw heidense geloof![]()

Civ I is Civ I, deel 2 en 3 heb ik aan mij voorbij laten gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef pfaf het volgende:
Bedoel je met deel 1 Civ 1, of Civ 4 vanilla?

quote:Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan moet je het geloof van de bondgenoten aannemen.
Als je een geloof hebt moet je het zo snel mogelijk bij een bondgenoot door de strot drukken.

Ja misschien, maar men bleef mij maar tolereren omdat ik zo advanced was.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef Dodecahedron het volgende:
Een ander geloof hebben als de rest is wel een goede manier om een oorlog uit te lokken zonder vieze handen te maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |