Klopt, Huub heeft geen koksopleiding gedaan. Hij heeft middelbare hotelschool gedaan overigens. Het menu van Huub is ook veel ingewikkelder en moeilijkere technieken. Maar ik ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat ook mee zal nemen in zijn beoordeling.
En Huub mag dan wel op de hogere hotelschool hebben gezeten, maar daar heeft hij toch niet geleerd voor kok? Ook Huub heeft de laatste weken veel geleerd en moet dat nu maar in praktijk zien te brengen.
En nu maar hopen dat Brian in een graatje zal stikkenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jammer, Amanda stond net de vis te epileren toen ze moesten stoppen. Iemand krijgt vanavond vis met graatjes.
... afdeling snode plannenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Brian in een graatje zal stikken![]()
Moppie hoeft nog geen ei voor me te bakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: In het begin was ik nervues maar als het er eenmaal in zit dan gaat het wel
![]()
Weet niet of ze het over Brian had of over het kokenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Moppie hoeft nog geen ei voor me te bakken
*krijgt een rilling....quote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of ze het over Brian had of over het koken
Nog geiler?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia gedraagt zich echt anders tegen Nicolaas dan tegen andere mannen...
Kok Martinquote:Op woensdag 11 april 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Samengevat : Marc brengt 4 borden voor 2 juryleden, Japio en Nicolaas zonder te melden wie het gemaakt heeft. Verder vormen Natasia/Brian en Sylvia/Eric een keurteam. De laatste teams weten wel wie wat gemaakt heeft.
De juryleden zijn Patrick,vriend van Marc en kok Martin.
Tussen de regels door kon je horen dat het niet Marc's keuze was ....... Dus bepaald door 'achter' waarschijnlijk.quote:
Dat wordt dus nooit objectief door de bewoners. Maar er vanuitgaande dat syl en eric wel voor Huub zullen gaan dan is het met de 3 profs wel een meerderheid voor Huub te halen als het niet eerlijk gaat door de bewoners.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Samengevat : Marc brengt 4 borden voor 2 juryleden, Japio en Nicolaas zonder te melden wie het gemaakt heeft. Verder vormen Natasia/Brian en Sylvia/Eric een keurteam. De laatste teams weten wel wie wat gemaakt heeft.
De juryleden zijn Patrick,vriend van Marc en kok Martin.
Syl is in DGK al 6 kilo afgevallen dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sylvia: "Hebben we nog donuts?"
......En weer 10 kilo er bij Sylvia, je bent nog niet uitgezakt genoeg.
waar woon je? Je hebt vast nog wel wat over voor ....een klein weeshuis aan hongerige Fokkers?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef r3gi3boy het volgende:
ik ben heerlijk van mijn eigen culineare brouwsel aan het genieten: geoliede, gekruide puntpaprika's van de grill, stukjes zalmfilet gemarineerd in ketjapsaus, hierna samengevoegd in de pan met gekookte mie en bahmikruiden!!
Billie zegt dat hij mogelijkheden ziet om met eric te praten.. en de ruzie tussen huub en eric..quote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Billie en Nic gaan weer in gesprek.
Dan had je de streams van vanmiddag moeten volgen, 19 kilo erbijquote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl is in DGK al 6 kilo afgevallen dus ik weet niet waar je het over hebt.
Negeermodus werkt primaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl is in DGK al 6 kilo afgevallen dus ik weet niet waar je het over hebt.
sinds het begin? ik dacht het niet...... ze heeft nog maat 38, net als in het begin.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan had je de streams van vanmiddag moeten volgen, 19 kilo erbij![]()
Negeermodus werkt primaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
sinds het begin? ik dacht het niet...... ze heeft nog maat 38, net als in het begin.
Ja, jaren voor de kooi ja, niet IN de gouden kooi. Kan merken dat je je niet interesseert voor Syl.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan had je de streams van vanmiddag moeten volgen, 19 kilo erbij![]()
Ze was een stuk zwaarder in Spanjequote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, jaren voor de kooi ja, niet IN de gouden kooi. Kan merken dat je je niet interesseert voor Syl.
19kilo en dan wat zeggen over Japioooo, lol.....maar je ziet het wel aan haar kont.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, jaren voor de kooi ja, niet IN de gouden kooi. Kan merken dat je je niet interesseert voor Syl.
zo praat ie altijd manquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nic heeft al behoorlijk wat wijn naar binnen geklokt , zo te horen![]()
Mag vrouw ook?quote:
Hij denkt niet goed na! Of hij heeft weer een keer met zn vingers in zn oren gezeten. Nicolaas heeft het wel met Natasja besproken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Waarom begrijpt Billie niet, dat Nic niet mee mag stemmen, en stemmingsronden aan mag vragen?
Retorische vraag .......quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Waarom begrijpt Billie niet, dat Nic niet mee mag stemmen, en stemmingsronden aan mag vragen?
Erasmus Uni en blindschaker?????quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Retorische vraag .......
Nee... Brian wel met Bartquote:Op woensdag 11 april 2007 18:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft nooit de deal met Brian verbroken toch?!
dat zei nicolaas gisteren tegen brian, was vlgs mij niet zoquote:Op woensdag 11 april 2007 18:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft nooit de deal met Brian verbroken toch?!
lijkt op blablasiaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft een 'goed' gesprek met Nicolaas. Japio doorziet niet, dat Nicolaas veel praat maar niets zegt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk zoals Nicolaas iedereen en alles bespeelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |