Sylvia, bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check tha house... er is er maar 1 die de realiteit daar nooit kwijtgeraakt is... en die andere is na een periode van 5 maanden afwezigheid net weer terug.
vlgs nicolaas is iedereen een beetje Biquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben niet de enige die vind dat Eric Nicolaas probeert te versieren, gaat hem alleen niet lukken. De viezerik...
... kon het niet meer aanzien. Even de streams uit gezet. Brrr...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
amanda zoekt de opening van de vis, lijkt het
Of Jaap realiseert zich dat eerste uitstekend, en weet ook dat het niet alleen zijn eerste kans maar wellicht ook zijn enige kans op een huwelijk isquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef FSR het volgende:
[..]
Jaap snapt nog niet eens dat hij in een huwelijk geperst word....laat staat dit spel...
volgende keer toch maar gewoon vissticks voor Amandaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda .... is dit snijden of plukken .....
[afbeelding]
Dat is ook een goed punt..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Jaap realiseert zich dat eerste uitstekend, en weet ook dat het niet alleen zijn eerste kans maar wellicht ook zijn enige kans op een huwelijk is![]()
Ik bedoel idd Sylvia, en tsja, ik heb een zwak en respect voor haar, als was het alleen maar om hoe ze zich handhaaft in die omgeving... ik ben wel heel blij dat Nicolaas terug is trouwens... die staat gelijk in mijn top 2quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Sylvia, bedoel je?
Inderdaad. Ze is zeker niet mijn favoriet (mag haar instinctief niet, net als Natasia)
maar ze doet het uitstekend
Huub is al weken de essentie kwijt. Eric ook (met een paar vragen door Nicolaas aangetoond)
kunnen die in de magnetron, dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef 2live het volgende:
[..]
volgende keer toch maar gewoon vissticks voor Amanda
en amanda weer verbaasd hoe snel de magnetron klaar is....quote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
[..]
kunnen die in de magnetron, dan?
Frituren lijkt me nogal link met madammeke
bloedcirculatie gaande houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat is dat eeuwige gewiebel toch van Jaap .....![]()
Alleen jammer voor ze dat Nicolaas er ook weer is, weer een extra handje om CP's te vangenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:05 schreef Polonium-120 het volgende:
die aasgieren brian en jaap hebben het over de punten die huub na het eventueel winnen van de kookwedstrijd krijgt... de kans is groot dat n.a.v. een eventuele verdeelsleutel zij ook punten krijgen...
ik dank de talpa/10 god op mijn blote knietjes...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen jammer voor ze dat Nicolaas er ook weer is, weer een extra handje om CP's te vangen![]()
Voor iemand die afgelopen weekend nog de pasta testte door deze tegen het keukenkastje aan te gooien lijkt het opwarmen van chocolade me idd geen makkiequote:Op woensdag 11 april 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Het is ook heel makkelijk om Amanda te laten winnen, aangezien ze echt niks kun en dus vanzelf de meeste progressie heeft gemaakt.
ok thanks... daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
[..]
bloedcirculatie gaande houden.
Serieus. Door zijn gewicht neigen zijn voeten te gaan "slapen"
Volgens mij zijn cpt's voor Nicolaas niet zo geweldig belangrijk. Hij wil absoluut zijn dochters niet bij DGK betrekken, de vorige keer was hij zelfs erg kwaad dat ze een videoboodschap hadden moeten maken. Hij zal ze niet gaan uitnodigen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen jammer voor ze dat Nicolaas er ook weer is, weer een extra handje om CP's te vangen![]()
tompoezenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft de vis en zichzelf gesneden, Marc zoekt pleisters
[afbeelding]
Daar ging het ook niet om, maar als er idd een verdeelsleutel gehanteerd wordt mbt de te winnen CP's ga ik er toch vanuit dat Nicolaas in die verdeling (als Huub dat mag doen) boven BANJ komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn cpt's voor Nicolaas niet zo geweldig belangrijk. Hij wil absoluut zijn dochters niet bij DGK betrekken, de vorige keer was hij zelfs erg kwaad dat ze een videoboodschap hadden moeten maken. Hij zal ze niet gaan uitnodigen.
De opnameapparatuur weigerde...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Desii het volgende:
Ik heb net de COSSEN gelezen over het harsen van Billie zijn rug..... jullie commentaar was super![]()
Maar zijn er ook filmpjes van?..... kan ze (nog) niet vinden... ook niet bij de buren
Ja maar dit neemt hij wel mee voor de beoordeling hoor, dat hij heeft moeten helpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
Foei marc. Alles zelf doen.
Ik begreep dat de voorbereiding klaar moest zijn. Half uur tje pauze en dan de bereiding.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar moest het eten om 18.15 klaar zijn?
nou, dat wordt dan boterhammen
Natasia weet ook dat ze niet tegen Nicolaas op kan...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia gedraagt zich echt anders tegen Nicolaas dan tegen andere mannen...
Nee, al het voor werk moest klaar zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar moest het eten om 18.15 klaar zijn?
nou, dat wordt dan boterhammen
Godsamme !!! ... dat klinkt goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef r3gi3boy het volgende:
ik ben heerlijk van mijn eigen culineare brouwsel aan het genieten: geoliede, gekruide puntpaprika's van de grill, stukjes zalmfilet gemarineerd in ketjapsaus, hierna samengevoegd in de pan met gekookte mie en bahmikruiden!!
Beetje krols lijkt ze bij hem...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia weet ook dat ze niet tegen Nicolaas op kan...
Als ik de keukenbladen zie.. kan amanda hier toch niet als winnares uitkomenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar dit neemt hij wel mee voor de beoordeling hoor, dat hij heeft moeten helpen.
Dat zijn de enige 2 houdingen die ze met mannen heeft: verleiden of vermorzelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beetje krols lijkt ze bij hem...
dank jequote:Op woensdag 11 april 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Godsamme !!! ... dat klinkt goed.
met die vis? heeftie bij Huub ook gedaanquote:
Neem aan dat hij dat ook mee zal nemen in zijn beoordeling.quote:
Op de hotelschool leer je wel degelijk ook hoe het rijlen en zeilen in de keuken er aan toegaat. Hij valt me vies tegen die Huub met z'n kookklunsten. Heeft zeker niet goed opgelet tijdens z'n schoolperiode.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat ook mee zal nemen in zijn beoordeling.
En Huub mag dan wel op de hogere hotelschool hebben gezeten, maar daar heeft hij toch niet geleerd voor kok? Ook Huub heeft de laatste weken veel geleerd en moet dat nu maar in praktijk zien te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |