Pfff ... ik wel, kan zo'n hele topic zo vol praten. Maar lijkt me niet erg gezellig voor anderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:43 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gewoon niks te zeggen
Dank je Coca. Met die warme kleuren van de avondzon zijn dit soort objecten een genot om te zien... vind ik.quote:
vrouwenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:09 schreef Chanty het volgende:
Ik ben blij, ik heb drie nieuwe toffe shirtjes![]()
quote:
Dus je weekend is geregeld?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een bloemetje gekregen voor op mijn buro van een collega
Mwa ik heb niet zo heel veel kleding en zeker niet meer veel passende zomerkleding. Denk dat ik binnenkort weer e.a. de deur uit flikkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:10 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
vrouwen
Alsof je kast niet vol ligt met kleren die je minimaal 3 weken niet aan hebt gehad
Vanwege je ...stunt... in je sig, schiet me ineens wat te binnen, wat ik binnenkort regelen moet.quote:
Pfff...als je hier zit, ben je al nuttigquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo dat was dan mijn "goeie daad" voor dit jaar![]()
voor het geval het nog niet was opgevallen ik verveel me hier... althans ik heb geen zin meer om wat nuttigs te doen
Waarom druk je mij weer op het feit, dat ik veel daarvan ook nog doen moet. Was het al weer vergetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:31 schreef LekkerApart het volgende:
Je moet nietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Waarom druk je mij weer op het feit, dat ik veel daarvan ook nog doen moet. Was het al weer vergeten![]()
Dank je Apartquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:50 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe ik ook, maar kwam ze nu tegen..
Mooie foto PDJ!
gewoon proberen. als je meerdere keren reageert willen ze je vast wel sprekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
Ynske heb reactie van het uitzendbureau:
"Helaas kunnen wij voor wat betreft je aantal beschikbare uren niets voor je betekenen. Wij hebben overigens nauwelijks aanvragen voor journalisten maar geven je graag de wachtwoorden voor de vacatures op de site zodat je zelf regelmatig kunt zien of er iets van je gading bij zit."
Maar eens die vacatures bekijken en dan toch maar een berg open sollicitaties sturen
Mja, probleem is dat er alleen fulltime banen staan op de site en inderdaad weinig journalistieks. Maar ik zag nog iets over prikbord staan, zal es vragen wat dat precies inhoud want dat klinkt wel meer als tijdelijk, freelance werkquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon proberen. als je meerdere keren reageert willen ze je vast wel spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |