Tis ook zonde om met dit weer brak te zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef WurM het volgende:
mogguh
Niet eens brak vandaag... Sparen voor een meet heeft zo zijn voordelen![]()
Getver .... lange zit dus op die manierquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee hoor valt wel mee hoe zonde het is. Vooral als het weer eens een typische lange vrijdag op kantoor gaat worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Ach zolang collega's met koffie blijven aankomen gaat het nog wel goed
Mjah de hele vrijdag hoeft nog niet eens standaard erbij. Doe mij dan maar de vrijdag middag en de maandag morgen.
Ah joh....die schade haal je wel in morgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef WurM het volgende:
mogguh
Niet eens brak vandaag... Sparen voor een meet heeft zo zijn voordelen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef LekkerApart het volgende:
Tja,
* mijn ouders zijn ooit op vrijdag de 13de getrouwd (en zijn nu al meer dan 25 jaar gelukkig getrouwd)
* ze wonen op nummer 13
* ze hebben jaren bij een bedrijf gewerkt gevestigd op nummer 13
* en daar werkt mijn moeder nog
* ik ben 13 minuten na vrijdag de 13e geboren (alleen de arts vond het te eng en heeft er 15 minuten van gemaakt :S)
* en we hebben een zwarte kat (met een klein stukje wit, en ook een rooie)
Precies... Alleen dan school ipv kantoor...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee hoor valt wel mee hoe zonde het is. Vooral als het weer eens een typische lange vrijdag op kantoor gaat worden.
Golden Powerquote:
Het wordt sowieso gezellig, vind ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah joh....die schade haal je wel in morgen
Sssssst...anders roep je het over je zelf afquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef LekkerApart het volgende:
Idd, is me ook nog nooit iets overkomen op een vrijdag de 13e (klop nu wel ff af, moet morgen naar de meet en wil niet nu mijn pootje breken ofzo)...
*Freudke aai over bolleke geeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:02 schreef freud het volgende:
Mja, soms he... Ben zondag jarig, heerlijk weer dit weekend. Krijg vandaag een antibioticumkuur voorgeschreven: geen alcohol, niet zonnen, niet sporten. Dag weekendplannen...
OK, tis nog iets te vroeg...maar RedBull + Wodka is ook wel een lekkere combiquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Precies... Alleen dan school ipv kantoor...
[..]
Golden Power![]()
[..]
Het wordt sowieso gezellig, vind ik![]()
Getver Freud ... das met dat weer...en de plannen geen lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:02 schreef freud het volgende:
Mja, soms he... Ben zondag jarig, heerlijk weer dit weekend. Krijg vandaag een antibioticumkuur voorgeschreven: geen alcohol, niet zonnen, niet sporten. Dag weekendplannen...
Niet zonnen en niet sporten kende ik nog niet bij antibiotica, en de medische meningen zijn enigszins verdeeld over het matig gebruik van alcohol tijdens zo'n kuur merkte ik zelf, althans ik wist het niet en was er niet op gewezen tijdens kerst en oud op nieuw. Heb toen matig gedronken en kuurtje heeft prima gewerkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:02 schreef freud het volgende:
Hmm, het lijkt voor jou wel vrijdag de 13e vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:02 schreef freud het volgende:
Dat vond ik dus ook al.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef LekkerApart het volgende:
Wat is het hier vreselijk rustig..
Werk hequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef LekkerApart het volgende:
Wat is het hier vreselijk rustig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |