Thnx P.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NetjesDie toren helemaal rechts is van mijn werkgever. Daar op de 20e heb je een tof uitzicht
Daar zullen vast mooie foto's van te maken zijn, met name misschien heksen en piratenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
De Elf Fantasy Fair is een grootschalig buiten-evenement waar fantasy werkelijkheid wordt. Elk jaar komen tienduizenden bezoekers (21.500 in 2005; 22.500 in 2006) verkleed als ridder, elf, vampier, piraat, romein etc. of een kruising hiervan naar dit snijpunt van middeleeuwen, fantasy en hekserij. Ook internationale acteurs, schrijvers, kunstenaars en performers zijn ieder jaar weer te vinden in dit grensgebied tussen fantasy en realiteit, dat een weekend lang omgedoopt wordt tot het koninkrijk Elfië.
Locatie: Kasteel de Haar. Kasteellaan 1 te Haarzuilens, provincie Utrecht.
Vorige week riep je nog dat je het niks vondquote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef freud het volgende:
Oeh! Mooie locatie!! Mag je daar ook komen puur voor de fotografie? Mijn gnomenpak is bij de stomerij namelijk.
Tis ook niks voor hem..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vorige week riep je nog dat je het niks vond![]()
haha ja da's waarquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis ook niks voor hem..Veel te enge mensen
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
haha ja da's waar
Wij gaan wel ff meeten he die zondag?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vorige week riep je nog dat je het niks vond![]()
Gezelliequote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
zeker weten...
Ik geef je vanaaf wel effe info..
![]()
Nog niet aan toe gekomen. Wil een motivatie erbij schrijven omdat mijn cv vooral volstaat met kranten en tijdschriften, kan me voorstellen dat ze niet weten wat ze daarmee aanmoeten bij een radio/tv uitzendbureau zeg maarquote:Op donderdag 12 april 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
had jij nog contact gehad met die werkbank?
wanneer je je inschrijft via de site nemen ze telefonisch contact op om een afspraak te maken om kennis te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen. Wil een motivatie erbij schrijven omdat mijn cv vooral volstaat met kranten en tijdschriften, kan me voorstellen dat ze niet weten wat ze daarmee aanmoeten bij een radio/tv uitzendbureau zeg maarDus wil even toevoegen was voor werk ik zelf in gedachten heb en dat ik snel dingen oppik of zo
Maar moet ik even goed voor gaan zitten.
Ben net bij een ander uitzendbureau en heb nu een tijdelijk baantje als postbode. Erg flexibel van beide kanten uit en direct opzegbaar. Met wat geluk kan ik volgende week al startentot ik wat anders heb dit dan maar doen. Tenminste iets dat ik zeker niet erg vind om te doen, lekker buiten lopen, muziekje op
en t verdient beter dan dat stomme belwerk
Fijn dat je nu een tijdelijk leuk baantje hebt. Zeker met dit weer is het niet ergquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen. Wil een motivatie erbij schrijven omdat mijn cv vooral volstaat met kranten en tijdschriften, kan me voorstellen dat ze niet weten wat ze daarmee aanmoeten bij een radio/tv uitzendbureau zeg maarDus wil even toevoegen was voor werk ik zelf in gedachten heb en dat ik snel dingen oppik of zo
Ben net bij een ander uitzendbureau en heb nu een tijdelijk baantje als postbode. Erg flexibel van beide kanten uit en direct opzegbaar. Met wat geluk kan ik volgende week al startentot ik wat anders heb dit dan maar doen. Tenminste iets dat ik zeker niet erg vind om te doen, lekker buiten lopen, muziekje op
Ook als je een schrijvende pers cv hebt dus?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer je je inschrijft via de site nemen ze telefonisch contact op om een afspraak te maken om kennis te maken.
ze weten dat er contact genomen werd, en zouden daarop reageren gaven ze aanquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ook als je een schrijvende pers cv hebt dus?Niet dat ze bij voorbaat al voor de eer bedanken
![]()
Mij hoor je niet klagen nee, lekker kleurtje krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat je nu een tijdelijk leuk baantje hebt. Zeker met dit weer is het niet erg![]()
![]()
ah okquote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze weten dat er contact genomen werd, en zouden daarop reageren gaven ze aan
en ik had niets van media in mijn cv dus dat scheelt ook
Geïnteresseerd geraakt in de service van Werkbank Omroep?quote:
donequote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geïnteresseerd geraakt in de service van Werkbank Omroep?
Neem dan contact met ons op door bij aanmelding uw gegevens in te vullen
Zal ff kijken of ik morgen nog ff binnen kan rennen daar, meestal reageren ze echt snelquote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
donenou spannend. Ik ben altijd zo geneigd om dingen te gaan toelichten
haha ga je dan een goed woordje voor me doen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik morgen nog ff binnen kan rennen daar, meestal reageren ze echt snel
Chanty in tpg outfitquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja benieuwd of ik dat krijg, niets over gehoordquote:
Ik kan ook niet aanmeldenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:22 schreef An24 het volgende:
hebben er meer mensen last van msn? krijg me niet meer aangemeld...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Gremen het volgende:
Hier ook niet
Naja, hebben er dus meer last van, hoef ik iig niet te gaan zoeken wat er mis is
whoezeeeequote:
Nog een keertje proberen, ik doe het inmiddels ook weerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Chanty het volgende:
Mijn mail doet het nog steeds niet en ik heb vijf berichten in mijn inbox
Als niemand je MSN weetquote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Ynske het volgende:
Hier geen last van, maar dr wil toch niemand kletsen
staat er gewoon in heur...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als niemand je MSN weet
ICQ doet 't wel.
Ik heb je geaanschietquote:
misschien als je me toe voegtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
whoezeeee
ga je nu ook tegen me praten?
hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef Gremen het volgende:
[..]
misschien als je me toe voegt
Zo te zien, praten er nu genoeg tegen je
Chanty is het synoniem voor nieuwsgierig en ongeduldig samenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef CocaColaLight het volgende:
nieuwsgierigheid is ook een gave
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Chanty is het synoniem voor nieuwsgierig en ongeduldig samen
kan nog veeeeullll ergerquote:
Nopequote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef prupke het volgende:
zuigt msn ook bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |