Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
Wat moet AZ vanavond doen? Wat zou het beste voor Ajax zijn denken jullie? Als ze winnen doen ze veel zelfvertrouwen op.. aan de andere kant moeten ze dan nog een keer 2 europese wedstrijden! En dat sloopt ze fysiek dan weer..
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.
Ik kan me niet voorstellen dat die AZ fans hier blij mee zijn, konden ze immers net zo goed fan van Ajax blijven..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel naar AZ? Waarom dan niet meteen ook Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg?
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef HeatWave het volgende:
AZ moet maar lekker winnen. Put ze maar uit, liefst met een blessueretje of 2.
Had een tijdje nog iets van : als Ajax het niet wordt, dan AZ maar, maar ik gun het zelfs die boeren uit eendhoven nog meer dan die hond van een Scheringa met zijn debiele bek.
Hier en daar een forse blessure geef ik in dit geval ook niks om.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verliezen door pingels en wat fysieke ongemakjes.
Ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die AZ fans hier blij mee zijn, konden ze immers net zo goed fan van Ajax blijven..![]()
![]()
Ze noemen niet voor niets alle Nederlanders, op Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg na. Wesley Sneijder zal komende zomer naar een topclub vertrekken, Johnny Heitinga is teveel Ajacied en wat moeten ze met Maarten Stekelenburg én Kenneth Vermeer? Puur om onrust te stoken bij Ajax, één van de concurrenten van de landstitel. Zullen ze ook nog iets bedenken voor PSV? Dat ze Chelsea benaderen om volgend jaar Alex in Alkmaar te stallen? Zal er niet vreemd van opkijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:31 schreef PyTh het volgende:
Denk ik ook M0NTANA, puur onrust zaaien.
Babel kan ook naar Arsenal dus waarom zou die naar AZ willen?
Maduro en Vermeer zou ik me wel kunnen indenken.
Emanuelson zie ik niet vertrekken bij ajax en van der Wiel heeft net 2 wedstrijden in ajax1 gespeeld dus idem dito.
Forse blessures hoeft niet. Dat gun ik niet zo snel iemand (behalve buijs). Maar wat pijntjes waardoor ze de laatste drie wedstrijden niet kunnen spelen zou wel ideaal zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hier en daar een forse blessure geef ik in dit geval ook niks om.
Wat maakt ze zo arrogant? De ambitie? Er is nl. nog niemand bij AZ die zegt dat ze de beste zijn, laat staan dat ze al een topclub zijn....arrogant zou pas zijn als men roept dat ze de beste ZIJN zonder ook maar enige prijs gewonnen te hebben...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Met 1-1 is az doorquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoop op een soort 'Ajax - Roda JC in de halve finale KNVB beker' scenario. Met Bremen in de rol van Ajax en AZ als Roda JC.
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat maakt ze zo arrogant? De ambitie? Er is nl. nog niemand bij AZ die zegt dat ze de beste zijn, laat staan dat ze al een topclub zijn....arrogant zou pas zijn als men roept dat ze de beste ZIJN zonder ook maar enige prijs gewonnen te hebben...
Zoals jij het nu hier neerzet komt het eerder over als afgunst...als Ajax bijvoorbeeld Alves bij Heerenveen wegplukt, dan vindt iedereen dat fantastisch. Doet AZ dat vervolgens bij goede spelers van Ajax, dan is de wereld te klein hier. hoe dat zo?
Man, het halve topic hier gaat over AZ die verschillende spelers bij Ajax zou willen wegplukken. Niet zo moeilijk doen eh.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..![]()
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef Suijk het volgende:
Tja, op zich is het niet meer dan ambitie, maar als er wordt gezegd dat het niet onwaarschijnlijk is dat 3 kwart van dat lijstje volgend seizoen in Alkmaar speelt, kan ik een glimlach niet onderdrukken. Ik vind het best dat er een ploeg bijkomt die goed presteert en het de traditionele topclubs moeilijk kan maken. Echter is AZ (volgens mij, ben geen insider natuurlijk) te veel afhankelijk van 1 persoon en dat is erg gevaarlijk.
Een Ajacied die een andere club arrogant noemtquote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Tien jaar geleden vond ik het nog wel eens leuk om bij AZ te gaan kijken omdat het toch in de buurt was en het een vrij symphatieke club leek. Tegenwoordig zijn ze echter zo verschrikkelijk arrogant. En waarom? Wat hebben ze nu eenmaal bereikt? De prijzenkast is nog altijd ernstig leeg. Ik hoop echt, en dat zeg ik niet snel, dat AZ volgend seizoen als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Dat lijkt me nog het ergste, voortdurend leven met de wetenschap dat je het zelf toch niet kan wordenquote:
zit jij te slapen? het gaat hier net ook al over het artikel in de VI!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.
Lindenbergh plukte jullie toch juist weg bij AZquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az plukt niets weg bij Ajax.. hooguit spelers van het kaliber Lindenbergh, Boukhari, Rosales..![]()
Je hoopt dat AZ kampioen wordt? Niet Feyenoord?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een afgunst tegen AZ. Als jullie het geld hadden gehad en bij alle clubs de beste spelers weg zouden halen, zouden jullie niet klagen. Maar omdat hun AZ is met een rijke voorzitter is het opeens helemaal fout. Lekker boeiend allemaal.... Ik hoop dat AZ kampioen word![]()
ja.. dat zeg ik toch ook niet? geef alleen het kaliber spelers aan die AZ bij Ajax kan kopen..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lindenbergh plukte jullie toch juist weg bij AZ![]()
Hoef ik niet mee te leven hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het ergste, voortdurend leven met de wetenschap dat je het zelf toch niet kan worden.
Natuurlijk wordt er ook veel vanuit de media (lees:VI) opgeklopt. En wij als Ajacieden reageren daar wat happig op.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zit me nu al een hele tijd af te vragen: wie zegt dat allemaal dan? Niet AZ / Scheringa i.i.g....die gaven alleen aan nederlandstalige spelers van de topclubs te willen wegkopen, zonder ook maar enige naam te nomene.
Ik ben benieuwd, want het gezicht van AZ is nu vooral Scheringa en v. Gaal. V. Gaal is een topcoach, iemand van zo'n kaliber haal je ook moeilijk terug (mocht hij naar het WK willen ofzo).quote:Maar ik deel je "zorgen" wel, afhankelijk zijn va 1 man is altijd gevaarlijk. Echter geloof ik wel dat Scheringa, mocht hij weggaan, een stabiele organisatie achterlaat i.t.t. wat er bij AZ stond halverwege de jaren tachtig.
Kan Feyenoord nog kampioen worden dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoopt dat AZ kampioen wordt? Niet Feyenoord?
Ok, je hebt gelijk; Huntelaar werd genoemd. Maar ik heb vervolgens al plusminus 15 verschillende namen voorbij zien komen. Waar komen die dan vandaan?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zit jij te slapen? het gaat hier net ook al over het artikel in de VI!![]()
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kan Feyenoord nog kampioen worden dan?
Uit de az-courantquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk; Huntelaar werd genoemd. Maar ik heb vervolgens al plusminus 15 verschillende namen voorbij zien komen. Waar komen die dan vandaan?
Nee, dat was een toevallige maar wel prettige bijkomstigheidquote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoef ik niet mee te leven hoor.
Of word jij soms voor een club omdat ze vaak kampioen worden?
Bij Ajax is het op z'n plaats. Wij zijn gewoon de beste.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een Ajacied die een andere club arrogant noemt![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar beneden.
Ze zijn gewoon jaloers dat ze bij hun club geen persoon als Scheringa hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom dit hele topic nummer 604 over AZ gaat...
Ik lees opmerkingen over een arrogante club, nou ik denk dat dit wel meevalt.
Ambitie hebben ze zeker, en ze draaien lekker.
Iedereen bij AZ roept dat ze een SUBtopper zijn, dat er maar 2 toppers zijn in NL. PSV en Ajax, en dat ze nog in opbouw zijn. Dat de selectie nog lang niet is wat ie moet zijn.
Feit is wel dat ze met de aankopen die ze gedaan hebben verdomt leuk spelen, ze scouten personen waar Ajax of PSV niet eens naar kijkt, en als dan blijkt dat het allemaal leuk draait en ze ambitie krijgen (logisch lijkt me) dan word hen arrogant verweten....![]()
van Gaal is realistisch en ambitieus, en staat met beide benen op de grond. Hebben jullie niet het interview gezien over zijn contractverlenging?
Feit is toch ook dat ze gewoon goed bezig zijn? Ze hebben kans om vanavond halve finalist te worden van de UEFA Cup, 2e in de comp en naast "jullie" in de finale (daar twijfel ik persoonlijk niet meer over) van de KNVB beker.
Tis jammer dat jullie een paar opmerkingen die in een blad geschreven worden als waarheid en meetwaarde aannemen en daardoor mijn inziens een te makkelijke conclusie trekken.
Jij kijkt naar beneden om te zien hoeveel het puntverschil is met de nr. 18 zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |