GEwoon eerder weggaan, bier op mijn rekeningquote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik tot 19:00 moet werken vrijdag. Anderhalf uur de tijd om me onderweg klem te zuipen. Ole!
Geloof je toch zelf niet he...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Jasza het volgende:
Als ik een uitkaart wil aanvragen:
http://www.ajax.nl/web/show/id=168076
Moet je dan die shit daaronder downloaden en invullen of wat?
Ok, zal Ajax wel ff mailen ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transferquote:
Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer.
Bekijk dan meteen even welke opvolgers Ajax op het oog heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer.
nou wil ik dat plaatje ook wel zienquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef RayMania het volgende:
Stond een leuk plaatje in Hard Gras. De kamer van Van Persie met een Ajax vaantje.
Ja, stomme Benitez wil het fucking Spaans maken daar. Mag hopen dat het niet gebeurdquote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpool wil Gabri.
Kan ie wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |