abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48227313
Huntelaar gaat niet naar AZ.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48227353
Komt nog eens bij dat Aissati veel te netjes is om zichzelf bij een andere club aan te bieden.
pi_48227422
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Jasza het volgende:
Als ik een uitkaart wil aanvragen:

http://www.ajax.nl/web/show/id=168076

Moet je dan die shit daaronder downloaden en invullen of wat?
Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.
Secrets never die. Only people.
pi_48227487
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ik ben toen gewoon een keer (voor betaling van scc) naar de fanshop geweest, dan maken ze daar een fototje en regelen ze de rest.
Ok, zal Ajax wel ff mailen ofzo
pi_48227524
Huntelaar heeft helemaal niets te zoeken bij AZ als hij ook in de interesse staat van ManU en weet ik veel welke topteams uit heel Europa.
AZ
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_48227552
Huntelaar moet gewoon bij Ajax blijven
pi_48227561
Als Ajax geen kampioen wordt, dan maar PSV. AZ .
pi_48227579
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar moet gewoon bij Ajax blijven
Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48227597
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ie weg na dit seizoen. Binnenkort maar weer eens naar nieuws gaan vissen m.b.t. een eventuele transfer .
Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.
pi_48227631
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bekijk dan meteen even welke opvolgers Ajax op het oog heeft
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_48227782
Stond een leuk plaatje in Hard Gras. De kamer van Van Persie met een Ajax vaantje .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48227887
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef RayMania het volgende:
Stond een leuk plaatje in Hard Gras. De kamer van Van Persie met een Ajax vaantje .
nou wil ik dat plaatje ook wel zien

scanner?
pi_48228040
Liverpool wil Gabri.
pi_48228063
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpool wil Gabri.
Ja, stomme Benitez wil het fucking Spaans maken daar. Mag hopen dat het niet gebeurd
pi_48228073
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan nog, hij is dom als hij weggaat. Hij zal vooraal op de bank komen omdat hij het toh nog niet aankan imo nu.
Kan ie wel.
pi_48228089
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpool wil Gabri.
Lijkt mij onzin. Gabri mag de schoenen van Xabi Alonso nog niet poetsen.
pi_48228092
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kan ie wel.
Bakens en Koenders waren de baas over hem
pi_48228132
quote:

[..]

Schijnt Benitez anders over te denken.
pi_48228147
quote:

[..]

Breedte?

Daarnaast staat Xabi in de belangstelling van Bar;ca en Gabri speelt uitstekend hier.
pi_48228157
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bakens en Koenders waren de baas over hem
En Alex is ook wel eens gepasseerd door een Go Ahead Eagles spits; Wat is je punt?
pi_48228180
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Schijnt Benitez anders over te denken.
De bron zal wel voetbalzone of zo zijn. Benitez is gek als ie Gabri haalt; Dan kan ie nog beter Simons kopen.
pi_48228235
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Breedte?

Daarnaast staat Xabi in de belangstelling van Bar;ca en Gabri speelt uitstekend hier.
Komt ie daar niet net vandaan
even zonder sig
pi_48228252
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

De bron zal wel voetbalzone of zo zijn. Benitez is gek als ie Gabri haalt; Dan kan ie nog beter Simons kopen.
Simons is geen Spanjool.
pi_48228268
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Mundo Deportivo en Eurosport.

http://www.elmundodeportivo.es/20070411/NOTICIA277738990.html
pi_48228402
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef Biobakker het volgende:

[..]

Nee, dat is Xavi. Xabi Alonso kwam van Sevilla.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:59:29 #186
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48228434
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef Biobakker het volgende:

[..]

Nee, hij komt van Real Sociedad
Jawel, je keek.
pi_48228449
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

El Mundo Deportivo en Eurosport.

http://www.elmundodeportivo.es/20070411/NOTICIA277738990.html
ik heb de betrouwbaarheid van El Mundo niet zo hoog in t vaandel.
pi_48228458
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sociedad.
  woensdag 11 april 2007 @ 20:00:15 #189
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48228466
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Real Sociedad toch
Jawel, je keek.
pi_48228538
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef jna het volgende:

[..]

Real Sociedad toch
Klopt, je hebt gelijk.
pi_48229311
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn. Ik heb me ingeschreven voor een SCC, op 410 dan wel Noord tweede ring, wanneer hoor je daar ongeveer wat van? Dat vrouwtje dat ik toen aan de telefoon had vertelde me dat ik op zeker wel een seizoenkaart zou krijgen (op Noord, natuurlijk niet per se 410). Alleen vroeg ik me dus ff af wanneer ik daar iets van hoor.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48230733
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Bullshit sigarenboeren, gister moest ik kaarten halen voor Ajax-Sparta 410, waren er niet meer volgens die gast en nu stond er vrolijk nog dat er 14 waren, ja lekker
[..]

Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.
Aissati heb ik onlangs nog gesproken en er is geen moer van waar.

Kan iemand van dit forum trouwens bij Ajax wat handtekeningen op een bal of t-shirt regelen voor een goed doel??? Ik betaal de bal of T-shirt uit eigen zak en is voor een veiling bedoeld voor gehandicapte kinderen.
pi_48231297
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn. Ik heb me ingeschreven voor een SCC, op 410 dan wel Noord tweede ring, wanneer hoor je daar ongeveer wat van? Dat vrouwtje dat ik toen aan de telefoon had vertelde me dat ik op zeker wel een seizoenkaart zou krijgen (op Noord, natuurlijk niet per se 410). Alleen vroeg ik me dus ff af wanneer ik daar iets van hoor.

Gewoon een paar keer bellen, misschien hoor je er in juni pas wat van ofzo. Het zal nu geen proriteit hebben.
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aissati heb ik onlangs nog gesproken en er is geen moer van waar.

Kan iemand van dit forum trouwens bij Ajax wat handtekeningen op een bal of t-shirt regelen voor een goed doel??? Ik betaal de bal of T-shirt uit eigen zak en is voor een veiling bedoeld voor gehandicapte kinderen.
Ken wel iemand die dit gedaan heeft. Gewoon een mailtje naar PR sturen met een duidelijk verzoek waar het om gaat en dan regelen ze het wel, hoef je de spullen ook zelf niet te betalen.
Of je gaat zelf langs een training.
pi_48233013
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef Nashje het volgende:
Geloof er geen reet van. Ook toevallig dat er een speler van psv contact zoekt. Laat Ajax en psv nou net de concurrenten zijn van az. Zal wel een dealtje zijn geweest tussen snor en scheringa.
Ajax!!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 april 2007 @ 21:47:31 #195
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48233768
AMERSFOORT - Amersfoorter John van den Brom wordt de nieuwe hoofdtrainer van de Apeldoornse eerste divisionist AGOVV. Hij volgt Rini Coolen op, die in februari ontslag nam wegens slechte prestaties.

Van den Brom speelde zelf als profvoetballer voor onder meer Ajax en Vitesse en stond 1 keer eerder op eigen benen als trainer, bij zaterdaghoofklasser Bennekom.

Van den Brom tekent bij AGOVV een contract voor 3 jaar. Het eerste jaar wordt hij nog gehuurd van Ajax, waar hij hoofd opleidingen is, maar daarna komt hij vast in dienst van de eerste divisionist.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 11 april 2007 @ 22:05:53 #196
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48234702
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuurlijk. Hoe overduidelijk is dit stoken van Scheringa. Leuk hoor AZ, leuke trainer, leuke spelers, leuk team, maar die Scheringa mag van mij die lompe opmerkingen om PSV en Ajax voorbij te streven als grootste Nederlandse club voor zich laten. Ik hoop zo dat de bekerfinale Ajax - AZ wordt nu.
En dan maar hopen dat KJH er 4 inschopt tegen AZ
pi_48235098
Beetje off-topic maar ik heb gehoord dat Heerenveen intresse heeft in Daniel de Ridder
AFC AJAX
  woensdag 11 april 2007 @ 22:16:34 #198
80382 manny
30 is best veel
pi_48235313
Godverdegodver ben nog steeds ziek van afgelopen zondag...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_48235472
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
Beetje off-topic maar ik heb gehoord dat Heerenveen intresse heeft in Daniel de Ridder
Is die nog eigendom van Ajax ?
  woensdag 11 april 2007 @ 22:21:52 #200
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48235598
Nog meer AZ schijt!
quote:
'Lijstje van Scheringa en AZ bekend'

woensdag 11 april, door antifcdsb, Alkmaar, 22:12u, AZ Courrant

Alkmaar- 11 april 2007

Zoals onder anderen Marcel Brands en AZ-praeses Dirk Scheringa al eerder bekend maakten heeft AZ interesse in een groot aantal Nederlandse spelers van de traditionele top 3 van de eredivisie. Van deze spelers zou een lijstje liggen in het Alkmaarse 'Dirk Scheringa Beheer-Stadion', dit lijstje is vanmiddag naar buiten gebracht door AZ zelf. AZ wil binnen een aantal jaren de 'de absolute nummer 1' van Nederland worden, en lijkt met de huidige resultaten goed op weg. De Alkmaarse topclub in spé wil dit doel bereiken met zo veel mogelijk Nederlandse spelers en zou hiervoor vooral bij de Amsterdamse concurrent willen 'shoppen'. Van Ajax zouden de volgende spelers in de belangstelling van AZ staan; Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel. Bij Feyenoord zouden Royston Drenthe, Serginho Greene en Jonathan de Guzman een telefoontje uit Alkmaar kunnen verwachten en van PSV kan Ismail Aisatti (momenteel uitkomend voor FC Twente) op belangstelling van Scheringa en consorten rekenen.

De voorzitter en eigenaar van AZ, Dirk Scheringa, verzekerde dat er een 'flinke portomonee' is die getrokken kan worden en dat AZ het niet zal laten haar dromen uit te laten komen. 'Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren', grapte Scheringa. Scheringa besloot met de woorden; 'Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen'.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')