Je kent 'm dus nietquote:
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuurlijk. Hoe overduidelijk is dit stoken van Scheringa. Leuk hoor AZ, leuke trainer, leuke spelers, leuk team, maar die Scheringa mag van mij die lompe opmerkingen om PSV en Ajax voorbij te streven als grootste Nederlandse club voor zich laten. Ik hoop zo dat de bekerfinale Ajax - AZ wordt nu.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezen
Even Scheringa erbuiten gelaten, opzich zit er wel iets in. Perez anyone??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga wat beter met je spelers om, Ajax, en je hebt niks meer van Scheringa te vrezen
Alsof Perez binnen Ajax zo goed ligt..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even Scheringa erbuiten gelaten, opzich zit er wel iets in. Perez anyone??
Voor iemand die Ajax al meerdere malen aan punten geholpen heeft door de winnende er in te knallen gaan ze erg naar met hem om. 5 min voor tijd inbrengen tegen RKC was echt zum kotsen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alsof Perez binnen Ajax zo goed ligt..![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef versteegrob het volgende:
DE VI is altijd al tegen ajax geweest, dit geloof je toch niet.
VI is altijd objectief geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog voor Ajax was, was de VI pro Ajax?
Was niet erg netjes inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor iemand die Ajax al meerdere malen aan punten geholpen heeft door de winnende er in te knallen gaan ze erg naar met hem om. 5 min voor tijd inbrengen tegen RKC was echt zum kotsen.
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaamquote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat VI pro Ajax is is mij persoonlijk nooit opgevallen, maar ik geloof ook zeker niet dat iedere redacteur of presentator van een voetbal relateerde show zijn mening 100% onpartijdig kan geven.
Neem de heer van Gelder anders eens onder de loep op de maandagavond.......
Zo blijft het, het enige dat mij verbaasd is dat de meesten met dat desbetreffende artikel meeloopt te zeuren zonder ook maar 1 letter ervan gezien te hebben.
Buiten dat het niet netjes was was het ook nog eens oliedom trouwens...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was niet erg netjes inderdaad.
Zelfde soort geintje flikte V.Basten met Seedorf.
Al was dat nog een tikkeltje erger imo..
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik irriteer me meer aan Umberto Tan. Die noemt alle Ajax spelers bij voornaam![]()
Ohja?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Shota, Moussa, Getar, Demy..... Daarvan spelen er wel 5 per naam in de ere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |