Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik kom op de 5e etage!
Woon je nu ook in Den Haag?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja, ik wil het wel erg graag. Ik bedoel, ik wil al jaren het huis uit en dit is wel een buitenkansje!
Ik wil best ruilen hoor ;-) als dat kan.
Nope. Maar na de zomer ga ik waarschijnlijk deeltijd communicatie studeren aan de Haagse Hogeschool. Und du?quote:
Ik woon wel in Den Haag, ik loop ook stage in Den Haag maar mijn stage wordt volledig uitbetaald dus ik zit in het Strijkijzer tussen de werkende jongeren, denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nope. Maar na de zomer ga ik waarschijnlijk deeltijd communicatie studeren aan de Haagse Hogeschool. Und du?
Ik stond ingeschreven vanaf januari dit jaar. Ik wil ook graag in Den Haag werken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:06 schreef enter het volgende:
[..]
Ik woon wel in Den Haag, ik loop ook stage in Den Haag maar mijn stage wordt volledig uitbetaald dus ik zit in het Strijkijzer tussen de werkende jongeren, denk ik.
Hoelang ben jij ingeschreven bij Woonnet?
Waar woon je nu dan, als ik vragen magquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik stond ingeschreven vanaf januari dit jaar. Ik wil ook graag in Den Haag werken.
Motherfokking Ouderkerk aan den IJssel BABYquote:
Ja idd, ik heb mij net ook aangemeld voor de intake al ben ik nog steeds niet blij met de 28ste verdiepingquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:07 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Motherfokking Ouderkerk aan den IJssel BABYKlein dorpje tussen Rotterdam en Gouda. Mn vriendje woont in Leiden en op dit moment werk ik in Rotterdam, dus ik vond Den Haag een goed idee om te wonen.
Ik zou t gewoon even aankijken, stel t bevalt echt niet, dan wil ik misschien wel ruilen (als t uitzicht op de 5e etage kut is)quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef enter het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb mij net ook aangemeld voor de intake al ben ik nog steeds niet blij met de 28ste verdieping![]()
Ik las ook ergens dat het van binnen al gestoffeerd is?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik zou t gewoon even aankijken, stel t bevalt echt niet, dan wil ik misschien wel ruilen (als t uitzicht op de 5e etage kut is)![]()
Waarom niet? Is toch supergaaf om zo hoog te wonen. Ik zou bij zoiets echt balen als ik ingeloot zou zijn voor 1 hoog ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef enter het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb mij net ook aangemeld voor de intake al ben ik nog steeds niet blij met de 28ste verdieping![]()
Waar moet je eigenlijk je bed kwijt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:24 schreef enter het volgende:
Oh de kamers staan er nu heel duidelijk op, whehe nog niet gezien.
Ik weet niet hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom vind je de 28e etage kut? Dat is toch super relaxt?
Leukquote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef vincerr het volgende:
Kijk eens aan ik zie al een aantal mensen die hier uitgeloot zijn voor een leuke studio voor studenten. Ik ben ook uitgeloot op de 9de verdieping! Ik zou wel hoger willen zitten. Wie zou er willen ruilen met mij?
Douchegordijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Waar moet je eigenlijk je bed kwijt?Ik snap weinig van die indeling om eerlijk te zijn. En die douche zo open en bloot, dan wordt toch alles kletsnat??
Tof, dan kunnen jullie 3 etages langsquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
Tof. Wanneer is de housewarming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |