dan is jaap haar oogappelquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden het ook voor Natasia d'r voorhoofd kunnen gebruiken...
stream 1 en 2 bufferen enorm bij mijquote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Liess het volgende:
Nico : Ja en ontstekingen enzo........
Ik denk dat de buren "JA GRAAG" roepen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
jaap weet niet of dat mag van achter; de voorkant laten harsen.
Dan maar zijn dikke ass, kunnen wij ook nog even lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
Wat heeft Achter tegen Voor!?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
Terwijl ze de tranen uit hun ogen proberen te vegen en een schone broek aan trekken...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren "JA GRAAG" roepen.
hij wordt er geen haar beter van...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl ze de tranen uit hun ogen proberen te vegen en een schone broek aan trekken...
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij wordt er geen haar beter van...
Het scheelde maar een haartje...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
jammer voor Jaap dat de enigen die hiermee tv maken Huub en Nicolaas zijn!!!
Geen haar op mijn hoofd die daaraan had gedacht...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
briljante tv dit, nooit gedacht dat dat zou lukken met Jaap in zo'n passieve houding
Ik zag je gisteren in Amsterdam nog lopen met een kale kop? Lijkt me erg moeilijk danquote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daaraan had gedacht...
Het is briljante tv door de commentaren van Nicolaas, Huub en Eric. Zeker niet door Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
briljante tv dit, nooit gedacht dat dat zou lukken met Jaap in zo'n passieve houding
jaap zit met zijn handen in zijn haar...quote:
Ik ben heul niet kaal!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren in Amsterdam nog lopen met een kale kop? Lijkt me erg moeilijk dan![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij hoeft in ieder geval niet meer onder de zonnebank, hij heeft nu een lekker kleurtje![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Liess het volgende:
Gaat zn borsthaar nou? Ik wil hem écht pijn zien lijden, de pijn moet in zijn gezicht beschreven staan, zijn hoofd moet rood aanlopen, zijn ogen moeten geel, en zijn mond moet uitscheuren van het schreeuwen.
Hihi, Jaap is mijn favo bewoner.![]()
Ja van die vleeshaken waar ze varkens aan ophangen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zometeen komt er versterking om zijn ass open te houden![]()
billie is verbrande turf...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij hoeft in ieder geval niet meer onder de zonnebank, hij heeft nu een lekker kleurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |