pff ik zou dat zo niet durven zeggen ook omdat ik niet weet of mijn vermoeden juist is (geloof donker hallf lang haar en een bril/zonnebril? ) maar ben verre verre van zekerquote:
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef MrsX het volgende:
[..]
als je écht frame voor frame bekijkt, zie je dat ze de camera overpakken...
D'r is allang gebeld. Morgen is het Arnhem.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef NJlo het volgende:
iemand al gebeld trouwens? of moet ik wachten op de reclame vanavond?
jij bent wel lang op cs geweest dan.. Je hebt ze opgeplakt zien worden en iemand dat filmpje zien maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
dat filmpje op Utrecht cs, ik zag gister iemand met een cameraatje idd richten op het blauwe bord en dacht nog wara is dat goed voorkan ook iets anders geweest zijn uiteraard
Als je daar nu heen gaat ben je toch al te laat.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:25 schreef Gia het volgende:
Ho, nu zou het weleens zo kunnen zijn dat we vanavond nog naar Ehv. toeren.
Tot hoe laat duurt de race elke dag, eigenlijk?
hoezo is dat arnhem ?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
D'r is allang gebeld. Morgen is het Arnhem.
De aanwijzing was "het Den Haag van het Oosten"
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnhemquote:Haagje van het Oosten
In de tweede helft van de 19e eeuw was Arnhem een stad met een elitaire uitstraling en werd ook wel als het Den Haag van het oosten van Nederland beschouwt.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je daar nu heen gaat ben je toch al te laat.
Je moet eigenlijk al vooruit denken richting wat hij gaat doen.
Maar dat weet je onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |