dat zag ik dus ook al..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef logray het volgende:
[..]
Nee die linker lijkt juist te filmen als je naar de schaduwen kijkt
Jij denkt Mr. X te kennen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef Jesuz het volgende:
Mijn vermoeden wie het is wordt met dit filmpje alleen maar versterkt...denk dat ik eens bij zijn huis ga posten
ik denk voor alle internetgebruikersquote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef NJlo het volgende:
zeer goed werk, alleen zijn er dan niet 2 mr x'en maar is het mr x met een vriend/vriendin... dit kan misschien voor de fokkers wel de doorslag zijn om te winnen!
Ik zeg daar niks nuttigs over, is mijn eventuele voorsprongquote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef NJlo het volgende:
je kent hem dus niet persoonlijk en het is geen bekende nederlander, maar toch weet je wie het is XD
ga er staan dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:56 schreef robdriessen het volgende:
En de drie restauraties bij het station serveren de bollen van Jan. Dus posten bij de gouden draak dan kun je alle locaties in het oog houden.
Dat deed ik gisteren. 1 dag te vroeg. Stomme reclame die op het verkeerde moment was uitgezonden!
P.S. Als je 'm op deze manier vangt, denk dan aan mij als het prijzengeld gestort wordt ;P
had de plakker eventjes aangesproken met de ons welbekende leus...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Gister zat bij utrecht cs alles vol met die stickers van mister x was hier,. misschien morgen bij jou (ofzo?) heb ze zien opgeplakt worden, maar heb me hier verder niet in verdiept dus het zal vast wel eerder gezegd zijn
zoals ik al zei,. ik weet er verder niets maar dan ook niets vanafquote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef NJlo het volgende:
[..]
had de plakker eventjes aangesproken met de ons welbekende leus...
was het 1 of meerdere mensen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Gister zat bij utrecht cs alles vol met die stickers van mister x was hier,. misschien morgen bij jou (ofzo?) heb ze zien opgeplakt worden, maar heb me hier verder niet in verdiept dus het zal vast wel eerder gezegd zijn
Waarom is die stem eigenlijk vervormd?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef its_me_ het volgende:
Zijn stem wordt minder vervormd nu..
Ik denk eerder dat dat door mannetjes van de JCDecaux werd gedaan om de actie bekend te maken onder het publiek!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was het 1 of meerdere mensen ?
was het een man of vrouw ?
Nouja, als jij als kaartjesverkoper bij de Efteling naar radio 538 luistert, en je herkent zijn stem, dan is tie al gevonden.quote:
2 mannen, jong van uiterlijk begin 20 schat ik ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was het 1 of meerdere mensen ?
was het een man of vrouw ?
Tja, dan moet je wel een hele typische stem hebben, wil je dat herkennen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Nouja, als jij als kaartjesverkoper bij de Efteling naar radio 538 luistert, en je herkent zijn stem, dan is tie al gevonden.
Vraag me toch af of die schaduw op dat filmpje niet van die man en vrouw is, die je net daarvoor ziet. Lijkt er namelijk wel op. Dat zou dan betekenen dat hij aan die mensen heeft gevraagd om met zijn cameraatje hun eigen schaduw te filmen, om ons op een dwaalspoor te brengen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 mannen, jong van uiterlijk begin 20 schat ik ofzo?
Ja, dat wel, ook het weer klopt.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef its_me_ het volgende:
De foto is wel vandaag gemaakt. Op de krant staat: een meisje
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef Repeat het volgende:
Maar als je dus uit een hint haalt dat ie naar Den Bosch komt ofzo, dan weet je nog niet waar of wanneer. Sta je de hele dag op het station dan ofzo?
In welke stad hij de volgende dag is, kun je navragen op 1888. Maar dat wordt ook hier gepost. Zal zelf ook wel een keer bellen als ik vermoed dat hij in de buurt komt, of ergens waar ik toevallig moet zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef Repeat het volgende:
Maar als je dus uit een hint haalt dat ie naar Den Bosch komt ofzo, dan weet je nog niet waar of wanneer. Sta je de hele dag op het station dan ofzo?
Niet, gewoon mazzel hebben. Je kunt ervan uitgaan dat hij in Den Bosch voor een Bossche bol gaat en dan zoek je een restaurant waar ze die hebben en waar je eventueel overzicht hebt over meerdere zaken. Maar op het moment dat die foto geplaatst wordt, zit hij daar echt niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef Repeat het volgende:
Ik snap ém, maar je hebt in de stad dus geen idee waar ie is. Den Bosch, maar dan dat restaurantje, hoe had je dat er ooit uit kunnen halen
Probleem is dan nog dat ik niet weet waar hij is, en hoelaat etc. In dit spel is het eigenlijk onmogelijk om, zonder te weten wie Mr. X is, hem te vinden.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
In welke stad hij de volgende dag is, kun je navragen op 1888. Maar dat wordt ook hier gepost. Zal zelf ook wel een keer bellen als ik vermoed dat hij in de buurt komt, of ergens waar ik toevallig moet zijn.
Dus vooral niet allemaal gaan bellen. Als één fokker belt, is dat al duur genoeg.
Verder zijn er elke dag aanwijzingen op de radio die ook in no time op Fok verklaard worden. Maar vermoedelijk ben je dan al te laat, als je er dan nog naartoe moet. Dus het beste lijkt me dat je vooruit moet denken.
Morgen is het Arnhem. Wat is er in Arnhem wat flink wat entree kost? Burgers Zoo. Dus, dat is een goede mogelijkheid. Zorg je dat je morgenvroeg bij de ingang van Burgers Zoo staat en wacht je hem daar op. Misschien gaat hij daar wel helemaal niet naartoe, maar je moet wat. Niet geschoten is altijd mis. En wacht je op de aanwijzingen, dan ben je over het algemeen al te laat.
Tja, het blijft een spel, hè?
Maar goed, als Jesuz al weet wie het is, dan moet Hij maar naar Arnhem gaan morgen en de gevleugelde woorden uitspreken.
Hoe zag hij eruit?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
dat filmpje op Utrecht cs, ik zag gister iemand met een cameraatje idd richten op het blauwe bord en dacht nog wara is dat goed voorkan ook iets anders geweest zijn uiteraard
als je écht frame voor frame bekijkt, zie je dat ze de camera overpakken...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Gia het volgende:
Nog even over dat filmpje, heb het zo ongeveer beeldje voor beeldje bekeken en op een bepaald moment zie je een vinger voor de lens, terwijl de schaduw van die twee mensen ook in beeld is. Ik denk dat de figuren die de schaduw vormen rechts naast mr. X. staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |