Dat lijkt mij ook niet. In ieder geval niet mee akkoord gaan, niets tekenen en even bellen met je rechtsbijstandverzekering?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij kan dat niet. Staat er zoiets in je contract?
je moet iig nooit vrijwillig opstappen. En ze moeten een ontslag vergunning aanvragen, ik vraag me af of ze die krijgen op grond hiervanquote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb geen rechtsbijstandverzekering![]()
Mijn baas zegt wel vertrouwen in mij te hebben dat ik geen informatie zal doorspelen, maar als er al een keer informatie uitlekt dat dan wel alle ogen op mij gericht zullen zijn en dat ik daar dan ook niet op zit te wachten. Gisteravond heb ik tegen mijn baas gezegd dat ik de toestand wel begrijp, maar nu ik er wat meer over nadenk... tja vind ik het eigenlijk ook onnodig.
Ik zie weinig mogelijkheden om een andere functie binnen het bedrijf te vervullen, dus dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk een ontslagprocedure aangaan denk ik. Kun je nagaan, officieel zit ik nog in mijn zwangerschapsverlof en dan krijg je zo een telefoontje.
Wat is daar raar aan? Ik vind het niets minder dan logisch.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef teamlead het volgende:
Rare houding van je werkgever zeg..
Die ontslagprocedure gaan ze never winnenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn baas zegt wel vertrouwen in mij te hebben dat ik geen informatie zal doorspelen, maar als er al een keer informatie uitlekt dat dan wel alle ogen op mij gericht zullen zijn en dat ik daar dan ook niet op zit te wachten. Gisteravond heb ik tegen mijn baas gezegd dat ik de toestand wel begrijp, maar nu ik er wat meer over nadenk... tja vind ik het eigenlijk ook onnodig.
Ik zie weinig mogelijkheden om een andere functie binnen het bedrijf te vervullen, dus dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk een ontslagprocedure aangaan denk ik. Kun je nagaan, officieel zit ik nog in mijn zwangerschapsverlof en dan krijg je zo een telefoontje.
dus omdat de man van TS ergens werkt, zou zij niet te vertrouwen zijn en haar functie (die ze blijkbaar tot nu toe naar tevredenheid vervulde) niet meer kunnen uitoefenen?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik vind het niets minder dan logisch.
Om maar gelijk je werkneemster te wantrouwen dat ze informatie doorspeelt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef Argento het volgende:
ik vind het onzin. Dat de man van TS voor de concurrent werkt heeft niks met TS zelf te makenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef Argento het volgende:
[..]
Altijd weigeren! Anders zeggen ze straks dat jij akkoord bent gegaan en komt je ontslagvergoeding en/of uitkering ook nog eens in gevaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
op basis van zijn woord tegen het hare zal geen procedure opgestart worden lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ts kan haar baas wel even vragen dit op papier te zetten. Als er dan een ontslagprocedure gestart wordt, kan ze bezwaar maken. Nu is het haar woord tegen het zijne...
Ja, je moet niet zelf opstappen natuurlijk. Dan kun je fluiten naar je uitkering. En omdat ze een ontslag procedure moeten aanvragen,zullen ze die niet klrijgen want dit is een flut reden.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn functioneren is altijd prima geweest, dus daar kan het niet aan liggen. Juist als directiesecretaresse ben ik me bewust van dit soort zaken en te vertrouwen. Jullie advies is dus te staan op het behouden van de eigen functie? Dat kan dan nog best een nare, venijnige situatie opleveren dan. Ik zie daar erg tegenop omdat ik ook nog een kleintje heb van amper 10 weken oud en niet op die stress zit te wachten.
Dat is natuurlijk een persoonlijke afweging. Als jij je baan wilt houden, zal dat stress en gedoe opleveren. Ik verwacht tenminste niet dat je baas heel makkelijk ook weer overstag gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn functioneren is altijd prima geweest, dus daar kan het niet aan liggen. Juist als directiesecretaresse ben ik me bewust van dit soort zaken en te vertrouwen. Jullie advies is dus te staan op het behouden van de eigen functie? Dat kan dan nog best een nare, venijnige situatie opleveren dan. Ik zie daar erg tegenop omdat ik ook nog een kleintje heb van amper 10 weken oud en niet op die stress zit te wachten.
vakbond?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
[weggehaald: iets teveel info die zou kunnen leiden naar mijn persoontje]
zelfde stuk weggehaald als jijquote:
Is het dan wel verstandig je foto te laten staan?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Qwea kun je je quote svp weghalen?
Wie diep graaft zal altijd wel iets vinden Larissaquote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Larissa het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig je foto te laten staan?
Wie zegt dat je man niet even een kopie heeft getrokken van de fileserver voordat ie naar de concurrent ging?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |