lol zo kun je het ook interpreteren inddquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus jij spaart pokemon kaarten![]()

vis ...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Jm4nski het volgende:
zo ik ben ff pleite ... ik loop ff op me gemak naar het wagnerplein en ga ff vis kopen bij die visboer![]()

ja maar vamp is niet lief tegen mijquote:

mjah, wat dacht jij danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
lol zo kun je het ook interpreteren indd![]()

ik zag jou als zo'n stereotype wietteler in zo'n dure autoquote:

Zou bijna eveng aan kijken!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Jm4nski het volgende:
zo ik ben ff pleite ... ik loop ff op me gemak naar het wagnerplein en ga ff vis kopen bij die visboer![]()

nee ik heb geen auto,quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik zag jou als zo'n stereotype wietteler in zo'n dure auto

Wellus!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar vamp is niet lief tegen mij

DOENquote:

NIETESquote:

zucht, jij snapt ook niet ...quote:

wel?quote:

dan kan je daar ook goed 2 uur staanquote:

okquote:

Ja doei! En weer heel mn huishouwuh in de soep!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
dan kan je daar ook goed 2 uur staan![]()
ik ben nogsteeds nie weg en soms ouwhoer ik nog wat op straat of eet daar bij t wagnerplein nog een broodje beenham![]()

ach je hebt de zonquote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja doei! En weer heel mn huishouwuh in de soep!

Inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en een zonnebril
en een vaatwasser dus je hoeft de afwas ook niet te doen![]()

nee... da klopt... Maar de rest dan? Da gaat niet van zelf... En ik wil niet dat je de volgende keer weer over de stapel was heen moet klimmen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en een zonnebril
en een vaatwasser dus je hoeft de afwas ook niet te doen![]()

je hebt robotsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... da klopt... Maar de rest dan? Da gaat niet van zelf... En ik wil niet dat je de volgende keer weer over de stapel was heen moet klimmen!![]()

ging me toch goed af ha ha ha! ik weet ook helemaal niet wanneer we weer komen slapen eigenlijk.....quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... da klopt... Maar de rest dan? Da gaat niet van zelf... En ik wil niet dat je de volgende keer weer over de stapel was heen moet klimmen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |