maarre welke winkel ?quote:
Nou willen we natuurlijk ook allemaal weten welk winkeltje enzo..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:12 schreef Jm4nski het volgende:
ik heb in 2002 mijn winkel verkocht en wou een paar jaar rustig an doen![]()
alleen die paar jaar lopen steeds verder uit![]()
ik zeg wellus ...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik ben kwijt wie nu wellus en nietus zegt
Praat me niet na !!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk ook allemaal weten welk winkeltje enzo..
ken ik geen van 2quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef Jm4nski het volgende:
nou ik heb een winkeltje gehad op het bart van peltplein samen met een maat van mij die ook john heet
Johnny's Darts & Biljards
een ook een groothandel/partijgoederen bedrijfje genaamt ZOOI EN MEUK![]()
Toen woonde ik nog niet in die buurt.. Ken t dus ook niet!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef Jm4nski het volgende:
nou ik heb een winkeltje gehad op het bart van peltplein samen met een maat van mij die ook john heet
Johnny's Darts & Biljards
een ook een groothandel/partijgoederen bedrijfje genaamt ZOOI EN MEUK![]()
slechtquote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toen woonde ik nog niet in die buurt.. Ken t dus ook niet!![]()
Maakt ook niet uit geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik ben kwijt wie nu wellus en nietus zegt
was winkeltje naast de aldiquote:
WELLESquote:
welke aldiquote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
was winkeltje naast de aldi
ik deed vooral dart en biljard spullen , maar ook speelgoed , pokemon , telefoons enzo
NIETUSquote:
Ja.. Ik snap nog steeds neit dat mensen daar zo vele geld voor neerleggen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Jm4nski het volgende:
vooral die pokemon kaartje was lekkere handel
ik had klanten in het hele land die elke week voor weet ik hoeveel aan kaartjes kwamen halen
40 euro voor 1 zeldzaam kaartje betalen deden de mensen makkelijk
goed aan het oplettenquote:
dat ik terug naar huis moet,quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
NIETUS![]()
ga jij eens terug naar huis.. Dan weer naar bed en stap eens met je lieve been uit bed!
Wat zeg ik nououou weer...![]()
Ok meneer opletneusquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
goed aan het oplettenMR wellus / nietes
![]()
nee ik ook niet maar veel kids willen die zeldzame kaarten nou eenmaal graag hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja.. Ik snap nog steeds neit dat mensen daar zo vele geld voor neerleggen!
HEYquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar veel kids willen die zeldzame kaarten nou eenmaal graag hebben
en omdat tilburg de moord stikt van de wiettelers geven ze het zwart geld toch wel uit![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
niks tegen mijn zaakjes he!!!
(kut nu verraad ik mezelf)
dus jij spaart pokemon kaartenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
niks tegen mijn zaakjes he!!!
(kut nu verraad ik mezelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |