Daar ligt geen stapel wasquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ging me toch goed af ha ha ha! ik weet ook helemaal niet wanneer we weer komen slapen eigenlijk.....
als het goed is weten we vandaag hoeveel vrijedagen er zijn kunnen we wat plannen voor bij de zee enzo
wat heeft dat er mee te maken ...quote:
had dan die van deagosine gehaald!quote:
hmm ok ....quote:
hmm asjemenou :squote:Op donderdag 12 april 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk een stapel beter stapels kranten
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk een stapel beter stapels kranten
ok ik volg het ff niet meer :Squote:
waarom kijk ik daar niet van op ?quote:
Wat voor vissie heb je gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
waarom kijk ik daar niet van op ?![]()
ow btw .. ik ben weer terug
NEE ECHTquote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
waarom kijk ik daar niet van op ?![]()
ow btw .. ik ben weer terug
Mosselenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat voor vissie heb je gehaald?
ok, dan neem ik wel de andere wegquote:
ben onderweg van gedachten verandert en heb harde broodjes gehaald en overheerlijke grillworst en crabsalade voor op de broodjesquote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik was bang dat jij stond te spieken en ik niet in de smaak viel en jij je fantasie kwijd bentquote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.. da klinkt wel lekker!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben onderweg van gedachten verandert en heb harde broodjes gehaald en overheerlijke grillworst en crabsalade voor op de broodjes![]()
normaal haal ik altijd voor mezelf en de kids haring voor s'middags en voor sávonds van die roerbakvisjes met kruiden
dat zijn 3 soorten vis , tapalaia , zonnevis en de 3e benk vergeten
Soms wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
jij lust toch nie veel vis?
hmm klinkt goedquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben onderweg van gedachten verandert en heb harde broodjes gehaald en overheerlijke grillworst en crabsalade voor op de broodjes![]()
normaal haal ik altijd voor mezelf en de kids haring voor s'middags en voor sávonds van die roerbakvisjes met kruiden
dat zijn 3 soorten vis , tapalaia , zonnevis en de 3e benk vergeten
ja die ene wegquote:
ach wie lust nu geen visquote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
jij lust toch nie veel vis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |