nie gelijk gaan spammen hequote:
nee moest eerst etenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nie gelijk gaan spammen he![]()
bah vanmiddag veel te doen
van wiequote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef vamperotica het volgende:
Ik mis een PMetje
verse fotoboekjes ?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj! Verse fotoboekjes!
nietesquote:
Wellus... Bij een nieuw topic zou ik n pmetje van je krijgenquote:
je hebt hem tochquote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wellus... Bij een nieuw topic zou ik n pmetje van je krijgen
aah okquote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Verse fotoboekjes van WasQ en MasthaX
Ja, toen ik t topic al gevonden had jaquote:
Ja maar dat telt nietquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, toen ik t topic al gevonden had ja![]()
quote:
JAAquote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik lekker weer weg... De rest van de boodschappen halen!
Wat is er met mijn boekquote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Verse fotoboekjes van WasQ en MasthaX
Vind ze leukquote:
Nee gelukkig woon ik daar niet! Ik woon aan de korvelse weg en dan ongeveer ter hoogte van de Blokker... Dus wel redelijk in downtown old skool centrum!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Artbij het volgende:En Tommy welke niet kamper kant van Tilburg zie jij dan? Je woont zeker in de Reeshof?
Vertel...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
aah ok net nog grap uitgehaald bij collegas uit verveling
stonken er alle 2 in
Ghehehequote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
Melding van lifeliner gefaked.
stonden al uit het raam te kijken
Casey Verschagenquote:
Ow ja... da stond van de week in de krant... Dat ze er mee ophouden... Eeuwig zondequote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Casey Verschagen![]()
![]()
Overigens hoe scheld in typisch Tilburgs?
Daar heb ik nu zin aangezien in er zojuist achter kwam dat Tommy een opheffingsuitverkoop heeftWaar moet ik nu in voor fraaie tweedehands cd's en lp's?
![]()
cd's kopen is zo 90'Squote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Cd's van 8 euro 90 kosten nu maar 6 euro 90. Grijp je kans zou ik zeggen
Links artikel: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article1282486.ece btw
ja sorry iedereen zo zijn eigen idee erover ik kocht vroeger al mijn singles en LP's bij tommy's en later de CD maar met het inet tijdperk is het toch vooral download . alles orgineel kopen is zo'n dure bezigheid , ik heb zelf een dvd collectie van 870 orginele dvd's dat ik de muziek op de 2e rang heb gezetquote:
Dat lijkt me wel een legitieme reden als je zo'n dvd-collectie hebt. Zelf zie ik de lol daar niet zo van in omdat je DVD's niet zo vaak gebruikt (al vind ik het formaat wel mooier). Ooit zal ik mijn favoriete films ook wel aanschaffen, maar nu nog even niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja sorry iedereen zo zijn eigen idee erover ik kocht vroeger al mijn singles en LP's bij tommy's en later de CD maar met het inet tijdperk is het toch vooral download . alles orgineel kopen is zo'n dure bezigheid , ik heb zelf een dvd collectie van 870 orginele dvd's dat ik de muziek op de 2e rang heb gezet
ja indd ik vond het sparen van singles en LP's wel charme hebben inddquote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een legitieme reden als je zo'n dvd-collectie hebt. Zelf zie ik de lol daar niet zo van in omdat je DVD's niet zo vaak gebruikt (al vind ik het formaat wel mooier). Ooit zal ik mijn favoriete films ook wel aanschaffen, maar nu nog even niet.
Overigens vind ik 8.90 (of nu 6.90) voor een cd helemaal niks. Op internet betaal je meer waar cd's ongeveer tien euro kosten als je ze helemaal wil hebben. En dan heb je iets digitaals van mindere kwaliteit ook nog. Maar iedereen zo zijn prioriteiten. De charme van albums aanschaffen gaat zo wel verloren, zoals alles door multinationals om zeep geholpen wordt.
Je kunt beter het stukje van: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/STA_Tilburg kopierenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef Jm4nski het volgende:
hmm wat heb ik fout gedaan dat je de foto's niet ziet![]()
ja kwam er te laat achterquote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Je kunt beter het stukje van: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/STA_Tilburg kopieren
ja weg laten snijen is het makkelijkstquote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef existenz het volgende:
En tandartsen zijn kut of mijn tanden zijn gewoon sterk
Verstandskiezen eruit trekken is altijd een gigantisch gevecht
BIj mij brokkelen ze langzaam af, waardoor er makkelijker troep kan blijven zitten wat voor ontstekingen kan zorgen blablablabla. Voor de rest nog geen enkel probleem gehad met mijn gebit ooit. (Klopt af).quote:Op woensdag 11 april 2007 18:19 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja weg laten snijen is het makkelijkst
of gewoon laten zittenmijne heb ik nooit laten trekken en nooit last van gehad
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
HEYquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai
Hoezo niets?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom niets ?
Hellowquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef draculettetje het volgende:
mij niet hoor
hoi :pquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben pas volgende week weer in Tilburg.
Hopelijk dan wel weer ijsjesweer!
hoi crazy
lang niet gezien hierquote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef draculettetje het volgende:
mij niet hoor
niet iedereen weg zwaaienquote:
Die hoort hier ook helemaal niet (meer)quote:
ok ok, ik ga al naar bed :squote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die hoort hier ook helemaal niet (meer)![]()
Met "het" meisje?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok ok, ik ga al naar bed :s
doe zoveel fout vanavond op internet :s
alles wat tegen persson a moet, zeg ik tegen b
op forum ipv quote, wijzigen :s
maar goed, gister wel alvast voor de kermis mn eerste afspraak gemaakt met een meisje![]()
![]()
Ooit... lang erg lang geleden!quote:
Vorige week dus?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ooit... lang erg lang geleden!
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echt heul lang geleden... Toen het op zondagavond, nadat de kroegen dicht gingen nog gezellig was in de Zino!
Mag best hoor!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Beter ook. Iemand met kinderen hoort niet nog zondagavond in de Zino te staan.!
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mag best hoor!
Zo lang de kinders maar
* Niet mee zijn
* Niet zonder "toezicht" thuis onwetend liggen te slapen!
Ik heb trouwens ooit eens ruzie met een mannetje gehad...
Was me de hele avond al aan t versieren... Tot ik vertelde dat ik kinderen had ...
Werd ie me toch een partij kwaad!!
Iemand met kinderen hoort niet in een kroeg en ik wil geen wijf met kinderen en je belazert de hele zaak!
Maar ik ha dwel leekre bijna de hele avond gratis drankjes gehad!![]()
Caseeeeyquote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Casey Verschagen![]()
![]()
Overigens hoe scheld in typisch Tilburgs?
Daar heb ik nu zin aangezien in er zojuist achter kwam dat Tommy een opheffingsuitverkoop heeftWaar moet ik nu in voor fraaie tweedehands cd's en lp's?
![]()
MJA, en ze vroeg het zelf nog wel (vorig jaar ook gedaan. toen met grijpers in 1 keer voor haar een knuffel gewonnenquote:
Zino ... kut tentquote:
Ghehe... Schijnbaar zie ik er toch nog niet echt als een "moeke" uit!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:17 schreef emo.gif het volgende:
[..]!
!
!
Goeie actie!
Van jou dan he..
Tegenwoordig meer Cafe stoffel o.i.d.?!
Ow mag ik mn zoontje langs sturen? Die heeft daar ook last van... Of eigenlijk de mensen om hem heen! Lol!quote:Op donderdag 12 april 2007 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
Bah, ben veel te vrolijk ende actief in den vroege ochtend
quote:Op donderdag 12 april 2007 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MJA, en ze vroeg het zelf nog wel (vorig jaar ook gedaan. toen met grijpers in 1 keer voor haar een knuffel gewonnen![]()
)
quote:Op donderdag 12 april 2007 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MJA, en ze vroeg het zelf nog wel (vorig jaar ook gedaan. toen met grijpers in 1 keer voor haar een knuffel gewonnen![]()
)
nee was via msnquote:Op donderdag 12 april 2007 07:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En het verder nog over gevoelens en de eventuele gevolgen daarvan gehad?
mja ik had afgelopen jaar echt geluk.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mag je voor mij ook best n keer doen hoor!
![]()
Ghehe... Beetje spanning er in is vaak ook wel leuk... Maar meestal is dat gauw over als het uitkomt...quote:Op donderdag 12 april 2007 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik had afgelopen jaar echt geluk.
ook nog kermis in breda geweest. Ze kon toen niet mee, en ik beloofd wel een knuffel te halen. Of ja proberen.
Dus ik loop naar de eerste (stinkdiertje van over the hedge) 3 kansen en had hem
gast naast me was bezig met een winnie de pooh te winnen maar was hem na 5 keer niet gelukt, hij zo: als je hem pakt mag je hem hebben. en ik had hem ook
vervolgens heeft ze alle 2 de knuffels gekregen op een sneaky manier![]()
Succes!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef existenz het volgende:
Ik ga een poging doen om te werken.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef existenz het volgende:
Heb er geen zin in.
hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Waar zijn jullie nou?
Heb ik net als een gek mn boodschappen gedaan, die gelukkig door een lieve buurtvrouw thuis zijn afgezet, want ik had natuurlijk weer veel te veel om op mn fietsje mee te nemen...
Kom thuis, verwacht minstens anderhalve pagina bij te moeten lezen, krijg je dit!![]()
Iemand van t pleintjequote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef draculettetje het volgende:
wie heeft jou zo lief geholpen???? da's wel fijn! Ben je trouwens vroeg boodschappen wezen doen... Gaat ie wel goed? Je moet wel beetje rustig aan doen hoor
hoe is iequote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef vamperotica het volgende:
hallekideekie
ja heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef Jm4nski het volgende:
eusj t word vandaag 21 graden![]()
en int weekend 25![]()
mooi zoquote:
tja gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Jm4nski het volgende:
omdat je niks tegen me zei ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly hoor maar t ging ook allemaal zo snel en ik oest ook even t apeldoorn topic in de gaten houde ne truthouwehoer enzo en toen zomaar geheel per ongeluk jou over t hoofd gezien en en en en
ik zal t noooooooit meer doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
kan neit bij mn thuis pcquote:
Ja.. Ik zou al een half uur geleden beginne met huishoudenbg eloof ikquote:
Jm4nskiquote:
eh stage ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |