ja heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef Jm4nski het volgende:
eusj t word vandaag 21 graden![]()
en int weekend 25![]()
mooi zoquote:
tja gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Jm4nski het volgende:
omdat je niks tegen me zei ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly hoor maar t ging ook allemaal zo snel en ik oest ook even t apeldoorn topic in de gaten houde ne truthouwehoer enzo en toen zomaar geheel per ongeluk jou over t hoofd gezien en en en en
ik zal t noooooooit meer doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
kan neit bij mn thuis pcquote:
Ja.. Ik zou al een half uur geleden beginne met huishoudenbg eloof ikquote:
Jm4nskiquote:
eh stage ?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Solly hoor maar t ging ook allemaal zo snel en ik oest ook even t apeldoorn topic in de gaten houde ne truthouwehoer enzo en toen zomaar geheel per ongeluk jou over t hoofd gezien en en en en
ik zal t noooooooit meer doen!![]()
JA GODVERquote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja.. Ik zou al een half uur geleden beginne met huishoudenbg eloof ik![]()
crazyquote:
Doe ik al hoor!quote:
quote:
goed zo, nu ben je braafquote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doe ik al hoor!
Tussen het fokken door!![]()
kun jij nog wat van lerenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef Jm4nski het volgende:
druk leven heb jij vamp 4 nog jongere kids , man en dan huishouden doen![]()
![]()
Oudste kids zitten op school.. Jongste twee op het KDV, want moeders is hard op zoek naar werk en de kids wennen zo alvast...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef Jm4nski het volgende:
druk leven heb jij vamp 4 nog jongere kids , man en dan huishouden doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |