quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard is Inda uitgenodigd... 6 mei Nijmegen, geen probleem toch?
Dan word het gewoon een boterham met (een) ei!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ppffff..heb dus totaal geen inspiratie voor koken..![]()
Dat staat in de OP toch.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Is het in Nijmegen?
Ohwquote:
dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan zijn ticket mag betalen
dat kan..maar echt volledig avond maaltijd is het niet....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan word het gewoon een boterham met (een) ei!![]()
As stated in the OPquote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Is het in Nijmegen?
Als je toch al geen honger hebt maakt dat niet uit tochquote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat kan..maar echt volledig avond maaltijd is het niet....![]()
Sorry Paps.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
Ik blijf niet erop hameren dat iedereen ff de OP moet checken
Geef dan de volgende TT even de naam: LEES EVEN DE HELE OP ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
As stated in the OP
volgens mij kijken ze nooit meer in de OP....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
As stated in the OP
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geef dan de volgende TT even de naam: LEES EVEN DE HELE OP ofzo
Hoezo nerveus?quote:
BrandX had een koffie-evenement gevonden in Nijmegen. Maar heeft iemand al details gehoord? Is er geboekt? Wil iedereen wel? Anders word 6 mei gewoon Den Bosch. (Of Leeuwarden, Yokjakarta...)quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Is het in Nijmegen?
Het is je vergeven, drink nou maar snel een bakje koffiequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
As stated in the OP
quote:
Ja, die bagger wiskunde POquote:
ik stem voor Nijmegen ...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX had een koffie-evenement gevonden in Nijmegen. Maar heeft iemand al details gehoord? Is er geboekt? Wil iedereen wel? Anders word 6 mei gewoon Den Bosch. (Of Leeuwarden, Yokjakarta...)![]()
Neequote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij kijken ze nooit meer in de OP....![]()
Maar dan moet er op tijd gereserveert worden. Regelt BrandX dat? Hoeveel Koffieëers hebben zich aangemeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
As stated in the OP
Schrijf de antwoorden vast in codetaal op het bordquote:
maar dat examen is toch pas ergens in mei??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bagger wiskunde PO
Ik heb er (voor mijn doen) best wat aan gedaan, maar ik weet niet of het goed gaat.
Het gaat nooit goed namelijk, wiskunde
Ja, en het is naast je huisquote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik stem voor Nijmegen ......dat koffie proeven lijkt me erg lekker....
![]()
![]()
Nee, om kwart over 4 zodadelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
maar dat examen is toch pas ergens in mei??
BrandX wil weten wie interesse heeft: vandaar de lijst in de OP. sta je er niet bij en wil je erbij? Wiki dan als je dat kan, of stuur mij een PM.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan moet er op tijd gereserveert worden. Regelt BrandX dat? Hoeveel Koffieëers hebben zich aangemeld?HELP
STRESS
PANIEK!
![]()
geen paniek...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan moet er op tijd gereserveert worden. Regelt BrandX dat? Hoeveel Koffieëers hebben zich aangemeld?HELP
STRESS
PANIEK!
![]()
als het goed is wordt mei voor mij ook een topmaand, maar dat is nog even afwachten tot het daadwerkelijk rond is ...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
5 mei PF...6 mei meet..12 mei jarig.......wat een top maand...
![]()
Das toch gewoon verslag inleverenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, om kwart over 4 zodadelijk
't is ook een PO, geen examen...
Mnee, was het maar zo'n feest..quote:
Daar hadden wij zoeen hendig buukske voor... stond alles in uitgelegd, dat werd klassikaal doorgewerkt en dat was datquote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mnee, was het maar zo'n feest..
Bij ons op school vinden ze dat je een extra tentamen moet maken, volledig gebaseerd op gebruik van je GR
en nou ken ik dat ding niet bepaald van binnen en buiten...
mocht het die laatste worden dan betaal ik de hele rekening van het restaurantquote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX had een koffie-evenement gevonden in Nijmegen. Maar heeft iemand al details gehoord? Is er geboekt? Wil iedereen wel? Anders word 6 mei gewoon Den Bosch. (Of Leeuwarden, Yokjakarta...)![]()
Die heb ik ook wel, en ik heb 'm ook even in m'n GR gepropt...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hadden wij zoeen hendig buukske voor... stond alles in uitgelegd, dat werd klassikaal doorgewerkt en dat was datPO was puur verslag maken, soort van huiswerk sommen inleveren
dat vind ik nou zooooo lief.....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mocht het die laatste worden dan betaal ik de hele rekening van het restaurant
je moet wel meer posten dan je gemiddelde hequote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef TIM-846 het volgende:
wanneer zou mijn gemiddelde van posts eens een keer omhoog gaan? ik doe zo mijn best![]()
Je hebt te lang niks gedaan. Het beste is om een nieuw profiel aan te maken. Ik zit al boven de 30 per dagquote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef TIM-846 het volgende:
wanneer zou mijn gemiddelde van posts eens een keer omhoog gaan? ik doe zo mijn best![]()
wees er maar trots opquote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt te lang niks gedaan. Het beste is om een nieuw profiel aan te maken. Ik zit al boven de 30 per dag![]()
106.....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt te lang niks gedaan. Het beste is om een nieuw profiel aan te maken. Ik zit al boven de 30 per dag![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vind ik nou zooooo lief.....![]()
![]()
![]()
en trouwens..het zijn er gemiddeld 32....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt echt een baan nodigquote:
tja, maar wat moet je per twee profielen he..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
woensdag 09:30 gesprek en een uur mee-draaien....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt echt een baan nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |