Wat is loos? De zon straalt je tegemoet, de bloemetjes bloeien en de vogeltjes fluiten.quote:
De zon straalt me tegemoet, de bloemetjes bloeien, de vogeltjes fluiten, ik heb een rokje aan, en ik zit binnen. Te werken.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat is loos? De zon straalt je tegemoet, de bloemetjes bloeien en de vogeltjes fluiten.
En je weet wat ze zeggen: "Çalışan demir paslanmaz"![]()
Rokjes zijn voor buiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De zon straalt me tegemoet, de bloemetjes bloeien, de vogeltjes fluiten, ik heb een rokje aan, en ik zit binnen. Te werken.![]()
Mijn rokje is heel verlegen...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je het zelf te druk hebt wil ik haar wel even voor je uitlaten hoor.
Hoi sigme.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De zon straalt me tegemoet, de bloemetjes bloeien, de vogeltjes fluiten, ik heb een rokje aan, en ik zit binnen. Te werken.![]()
Dat zou nog best goed kunnen werken...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan voeren we haar toch eerst even dronken.
Hoi Floripas.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze lijken wel een beetje op elkaar.
Straks zijn het nog 2 zusjes..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |