Maak er een topic van dan! Goeie kop erboven: „Deze sector is te groot geworden om vrij te laten."quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
http://www.nrc.nl/economi(...)en_schokken_de_Kamer
Interessant artikel!
Beidequote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Selectief quoten heb je ook al onder de knie, of ben je in staat tot een hele bijzondere constructie waarbij je eerdere reactie na een latere komt?
quote:
Oh! Oké!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
nul discussiewaarde.
Dit artikel past wel uitstekend in de Slowchat. De slowchat is bedoeld voor kleine grappige artikeltjes.
Ik heb m hier geplaatst: [POL SC 1200] Zwak zaad
Als je deze vraag goed hebt beantwoord, dus precies zoals je het bedoelt zoals het er staat, dan ben ik weer trots op je..quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je deze vraag goed hebt beantwoord, dus precies zoals je het bedoelt zoals het er staat, dan ben ik weer trots op je..![]()
Ik net nog weerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus zó ziet dat eruit! Nooit last van
Ik heb het ook. Constant.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij man. Totaal ongevaarlijk projectiel dit.
Nu hebben we een lieve heks, een gezet vaderskindje en een kroegtijger als mods, wat wil een mensch nog meer?![]()
die lieve heks is wel duidelijk. Maar ben ik nou het gezette vaderskindje of de kroegtijger?quote:
Jij was de she-male toch? Ik ga maar even niet zoeken op plaatjes, als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
die lieve heks is wel duidelijk. Maar ben ik nou het gezette vaderskindje of de kroegtijger?
Dat is em nu net ..quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]: op verschillende manieren uit te leggen.
Ik denk altijd postief, dat weet je , toch?!?!quote:Ja, yup, wel, uhuh
Bugger, vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is em nu net ..![]()
[..]
Ik denk altijd postief, dat weet je , toch?!?!
Truste laiverdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef Elseetje het volgende:
Zeg lieverds, ik draai er vandaag vroeg in (), truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |