abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48267054
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus?
Ze is verkleed als Lara Croft. Dus jij vindt het gek dat iemand haar dan zo benoemd?

Hoe simpel ben je?

PS. Ze is trouwens halfbloed.
Wat boeit het mij of ze halfbloed is! Ze is fucking immigrante....over toevoegen van variabelen gesproken zeg.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 april 2007 @ 20:22:42 #277
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48267058
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh nu is er opeens een extra variabele toegevoegd.

Nogmaals: loopt volgens jou de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL zonder hoofddoek ja of nee?
Ik zou persoonlijk geen idee hebben; mijn indruk is wel dat het zeker onder jongere Turkse vrouwen behoorlijk meevalt
pi_48267062
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja in het Engels...

Hou je vast...
SAP functional consultant.
Dat houdt in dat je rondrijdt en SAP-modules aansmeert?
pi_48267084
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je beschouwt ze als minder mens, dat zegt mijnsinsziens al genoeg. Veel van die "minderwaardige" mensen met theedoek op hun hoofd lullen jou als het moet zo van de tafel af.
Ja als het over de koran gaat wel ja
quote:
Volgens mij heb je dat alleen nog niet door. De vrouwen die geen hoofddoeken dragen hangen gewoon dezelfde ideologie aan als de vrouwen met hoofddoek hoor, daar zit geen reet fundamentalisme aan.
Dan draag je die doek ook niet. Je bent gewoon te serieus met je religie bezig als je denkt dat constant aan iedereen te moeten laten zien. Kleutergedrag.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48267118
Vrouwen met hoofddoekjes zijn islamitische fundamentalisten
Het moet niet veel gekker worden
pi_48267177
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je bedoelt 'die grote neuzen'.
Nee eerder nog de jukbenen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48267179
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:34 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Gelijk
oja, bestaat het gelijk toch eigenlijk wel
pi_48267246
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:24 schreef Elseetje het volgende:
Vrouwen met hoofddoekjes zijn islamitische fundamentalisten
Wist je dat nog niet ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48267256
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik heb op een zwarte school gezeten, een hoop van die meiden ken ik nog, en dat zijn hele leuke (voornamelijk marokkaanse) meiden, die allemaal (zonder uitzondering) géén hoofddoekje dragen.
Hier geloof ik gewoon helemaal niets van. En waarschijnlijk zal zelfs Mutant me daarin steunen.
quote:
Ik woon in een 'allochtonen'-buurt, en af en toe zie ik een gezin met hoofdoeken langslopen (daar zitten ook een paar prachtexemplaren bij trouwens), maar nog vaker komen de meiden en vrouwen zónder hoofddoek voorbij gefietst en gewandeld (of gereden )
En in welke stad woon je dan? Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als je dit zegt je NIET in 1 vd grote steden in NL woont. Want daar is het stadsbeeld HEEL anders.

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48267284
Deze beter du_ke?
pi_48267311
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hier geloof ik gewoon helemaal niets van. En waarschijnlijk zal zelfs Mutant me daarin steunen.
[..]

En in welke stad woon je dan? Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als je dit zegt je NIET in 1 vd grote steden in NL woont. Want daar is het stadsbeeld HEEL anders.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zien er wel allemaal heel gevaarlijk uit he op die foto's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48267360
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lul er nou niet overheen en beantwoord EERLIJK de vraag:

Draagt de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL een hoofddoek ja of nee?

En je familieleden? Dragen ze hoofddoeken?
pi_48267370
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Wat jij wilt geloven moet je zelf weten Stel je voor dat je je visie een keertje bij moest stellen!
Misschien moet je gewoon af van het idee dat het enige wat in Nederland telt de grote steden zijn, en dat de steden in Nederland representatief zijn voor alle moslima's in West-Europa
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 20:30:49 #289
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48267371
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is anders.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48267374
Hier loopt zo'n 50% van de moslima's met een hoofddoek rond gok ik. Het maakt ze absoluut niets mooier en wel een stuk afstandelijker. Maar ze moeten het zelf maar weten; 't is hun leven.
  donderdag 12 april 2007 @ 20:31:42 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48267412
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Draagt de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL een hoofddoek ja of nee?

Wat heeft de familie van Mutant hiermee te maken? Ga je nu ook vragen of mijn familie hoofddoeken draagt?
  donderdag 12 april 2007 @ 20:32:30 #292
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48267437
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
Hier loopt zo'n 50% van de moslima's met een hoofddoek rond gok ik. Het maakt ze absoluut niets mooier en wel een stuk afstandelijker. Maar ze moeten het zelf maar weten; 't is hun leven.
Eens, hooffdoeken zijn echt allesbehalve mooi. Maar daarvoor schijnen ze dan ook weer bedoeld te zijn
pi_48267476
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, het zal hooguit 50/50 zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48267501
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat jij wilt geloven moet je zelf weten Stel je voor dat je je visie een keertje bij moest stellen!
Misschien moet je gewoon af van het idee dat het enige wat in Nederland telt de grote steden zijn, en dat de steden in Nederland representatief zijn voor alle moslima's in West-Europa
Goed, je woont dus in een klein provinciestadje met 5 allochtonen.

Anders zou je het wel zeggen.

Denk vooral dat waar jij woont de norm is en dat dat representatief is voor de rest van West-Europa. Ik kan je GARANDEREN dat het in steden als Brussel, Londen, Antwerpen, Berlijn, Keulen, Dusseldorf, Milaan, Barcelona etc niet anders is als in NL.

Als jij daadwerkelijk SERIEUS meent dat de meerderheid der islamitische vrouwen geen hoofddoek draagt dan weet je er geen reet van af. Sterker nog, ik durf te wedden dat je er geen 1 in je vriendinnenkring hebt.
pi_48267506
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is anders.
Is dat niet de bedoeling van zo'n hoofddoek dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48267532
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat heeft de familie van Mutant hiermee te maken? Ga je nu ook vragen of mijn familie hoofddoeken draagt?
Nee, ik zou alleen iets over bepaald pluizig haar en Hema-onderbroeken zeggen dan.
pi_48267555
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het zal hooguit 50/50 zijn.
Dat is al een eerlijker antwoord.
Ik zou het op 70/30 stellen.
  donderdag 12 april 2007 @ 20:35:26 #298
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48267558
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat houdt in dat je rondrijdt en SAP-modules aansmeert?
Nee ik hoef dat programma niemand aan te smeren. Gelukkig niet zeg. T is intern, nieuwe shizzle wordt in de hele wereld uitgedraaid bij philips organisaties (philips DAP) en daar zoeken ze meer mensen voor.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48267574
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goed, je woont dus in een klein provinciestadje met 5 allochtonen.

Anders zou je het wel zeggen.

Denk vooral dat waar jij woont de norm is en dat dat representatief is voor de rest van West-Europa. Ik kan je GARANDEREN dat het in steden als Brussel, Londen, Antwerpen, Berlijn, Keulen, Dusseldorf, Milaan, Barcelona etc niet anders is als in NL.

Als jij daadwerkelijk SERIEUS meent dat de meerderheid der islamitische vrouwen geen hoofddoek draagt dan weet je er geen reet van af. Sterker nog, ik durf te wedden dat je er geen 1 in je vriendinnenkring hebt.

Sneu
pi_48267589
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is al een eerlijker antwoord.
Ik zou het op 70/30 stellen.
En aangezien je nogal last hebt van een vertekende visie als het om moslims gaat, denk ik dat mijn schatting een stuk eerder in de buurt komt.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')