Dan klopt die foto al helemaal nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan krom proberen te lullen wat recht is, maar kijk nou eens in dat havenstadje van je. Wat is het meest gedragen gemeenschappelijke kledingstuk van je soortgenoten? Juist: de hoofdoek! DUH!
Jammer dat het gros er in West-Europa zo bijloopt:quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind niet dat er zoveel mis is met Turkse vrouwen
[afbeelding]
Ik zie ook heel veel mooie islamitische vrouwen. Maar jij ziet ze niet, omdat ze geen hoofddoekje dragenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jammer dat het gros er in West-Europa zo bijloopt:
[afbeelding]
Exact, maar hij heeft last van een eeuwige tunnelvisie wat dat betreft hoor..quote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel mooie islamitische vrouwen. Maar jij ziet ze niet, omdat ze geen hoofddoekje dragen
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja in het Engels...
Hou je vast...
SAP functional consultant.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan klopt die foto al helemaal niet.. Dat zijn Niqaabs
![]()
Volgens mij zie jij de dagelijkse realiteit niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel mooie islamitische vrouwen. Maar jij ziet ze niet, omdat ze geen hoofddoekje dragen
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij de dagelijkse realiteit niet.
De overgrote meerderheid in NL draagt theedoeken op den kop. Wil je dat serieus ontkennen?
Bron?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij de dagelijkse realiteit niet.
De overgrote meerderheid in NL draagt theedoeken op den kop. Wil je dat serieus ontkennen?
Slaap zacht.quote:
Wonen in de grote steden in Nederland?quote:
Ze is eerste generatie allochtoon, nog de personen die jij het ergste haat X-ray kan je nagaan.:D Ze was pas op haar zevende weggegaan. En ja, je zou absoluut gaan zeiken ook al hebben ze geen hoofddoek om. Feit is, dat je een Marokkaanse dame of Turkse dame zonder hoofddoek niet eens als zodanig zult herkennen, omdat je met je rotsvaste tunnelvisie geen hoofddoek = geen moslim en hoofddoek = moslim zit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die knoran heeft echt je hersens en ogen aangetast he?
Kijk nog eens goed.
Hoofddoek/vaatdoek whatever. Feit is dat het gros er met een theedoek op de kop rondloopt in de praktijk en ABSOLUUT niet als die dame die volgens jou de nieuwe Lara Croft is.
Denk je dat ik zou zeiken als ze er zo uit zouden lopen ipv in rouwdoeken het hele jaar door?
PS. Ze is trouwens Iers-Marokkaans en opgegroeid in de UK.
Karima Adebibe (née le 14 février 1985, à Londres) est une mannequin anglaise d'origine irlando-marocaine, élevée au Maroc jusqu'à l'âge de 7 ans. Karima est célibataire, pèse 60 kilos, mesure 1m75, yeux de couleur vert.
En jij kent ze allemaal?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wonen in de grote steden in Nederland?
Ik woon in de grote stad en ik durf te wedden dat de meerderheid van de ongetrouwde dames tussen de 0 en 31 jaar geen hoofddoek draagt.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wonen in de grote steden in Nederland?
Laat ik het zo zeggen: als iemand geen hoofddoek draagt beschouw ik ze als mens.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze is eerste generatie allochtoon, nog de ergste personen die jij haat X-ray kan je nagaan.:D Ze was pas op haar zevende weggegaan. En ja, je zou absoluut gaan zeiken ook al hebben ze geen hoofddoek om. Feit is, dat je een Marokkaanse dame of Turkse dame zonder hoofddoek niet eens als zodanig zult herkennen, omdat je met je rotsvaste tunnelvisie geen hoofddoek = geen moslim en hoofddoek = moslim zit.
Nu lieg je. En waarom opeens die 'ongetrouwde' er tussen?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon in de grote stad en ik durf te wedden dat de meerderheid van de ongetrouwde dames tussen de 0 en 31 jaar geen hoofddoek draagt.
Van de ongetrouwde zeer zeker.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu lieg je. En waarom opeens die 'ongetrouwde' er tussen?
Wil jij beweren dat de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL geen hoofddoek draagt?
Dus?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik laat je een BLOEDMOOIE marokkaanse vrouw (immigrante) zien, en jij schreeuwt LARA CROFT![]()
![]()
Oh nu is er opeens een extra variabele toegevoegd.quote:
Het 'type gezicht' trekt me niet echt. Lichaam is primaquote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind niet dat er zoveel mis is met Turkse vrouwen
[afbeelding]
Je beschouwt ze als minder mens, dat zegt mijnsinsziens al genoeg. Veel van die "minderwaardige" mensen met theedoek op hun hoofd lullen jou als het moet zo van de tafel af. Volgens mij heb je dat alleen nog niet door. De vrouwen die geen hoofddoeken dragen hangen gewoon dezelfde ideologie aan als de vrouwen met hoofddoek hoor, daar zit geen reet fundamentalisme aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als iemand geen hoofddoek draagt beschouw ik ze als mens.
Als iemand ingewikkeld in rouwdoeken openlijk laat blijken een haat-ideologie aan te hangen die mijn levenswijze wilt vernietigen dan beschouw ik ze als minder dan mens.
Dus het is heel sim-pel: hou je religie prive en je bent wat mij betreft okay. Draag duidelijk tekens waarmee je per defintie aangeeft een islamitische fundamentalist (hoofddoek/djebella)te zijn en je mag wat mij betreft liever vandaag als morgen tegen de muur.
Je bedoelt 'die grote neuzen'.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het 'type gezicht' trekt me niet echt.
Ik slaap zacht ja. Ik heb namelijk 's nachts geen waandenkbeelden in m'n slaap over enge moslims die me komen halenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Slaap zacht.![]()
In welke stad woonde je ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |