abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48266387
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan krom proberen te lullen wat recht is, maar kijk nou eens in dat havenstadje van je. Wat is het meest gedragen gemeenschappelijke kledingstuk van je soortgenoten? Juist: de hoofdoek! DUH!
Dan klopt die foto al helemaal niet .. Dat zijn Niqaabs
Allah Al Watan Al Malik
pi_48266441
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind niet dat er zoveel mis is met Turkse vrouwen
[afbeelding]
Jammer dat het gros er in West-Europa zo bijloopt:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48266473
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jammer dat het gros er in West-Europa zo bijloopt:

[afbeelding]
Ik zie ook heel veel mooie islamitische vrouwen. Maar jij ziet ze niet, omdat ze geen hoofddoekje dragen
pi_48266512
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik zie ook heel veel mooie islamitische vrouwen. Maar jij ziet ze niet, omdat ze geen hoofddoekje dragen
Exact, maar hij heeft last van een eeuwige tunnelvisie wat dat betreft hoor..
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 april 2007 @ 20:10:17 #255
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48266537
Ja die vrouwtjes zijn er om rechtgeaarde mannen in de val te lokken.

Ben je verliefd, word je vervolgens door de familie om moslim te worden.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48266607
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja in het Engels...

Hou je vast...
SAP functional consultant.
niet doen! !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48266625
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan klopt die foto al helemaal niet .. Dat zijn Niqaabs

Die knoran heeft echt je hersens en ogen aangetast he?
Kijk nog eens goed.
Hoofddoek/vaatdoek whatever. Feit is dat het gros er met een theedoek op de kop rondloopt in de praktijk en ABSOLUUT niet als die dame die volgens jou de nieuwe Lara Croft is.

Denk je dat ik zou zeiken als ze er zo uit zouden lopen ipv in rouwdoeken het hele jaar door?

PS. Ze is trouwens Iers-Marokkaans en opgegroeid in de UK.

Karima Adebibe (née le 14 février 1985, à Londres) est une mannequin anglaise d'origine irlando-marocaine, élevée au Maroc jusqu'à l'âge de 7 ans. Karima est célibataire, pèse 60 kilos, mesure 1m75, yeux de couleur vert.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48266663
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Volgens mij zie jij de dagelijkse realiteit niet.
De overgrote meerderheid in NL draagt theedoeken op den kop. Wil je dat serieus ontkennen?
pi_48266702
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid in NL draagt theedoeken op den kop. Wil je dat serieus ontkennen?
  donderdag 12 april 2007 @ 20:14:38 #260
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48266728
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bron?
pi_48266731
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Slaap zacht.

In welke stad woonde je ook al weer?
pi_48266747
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Bron?
Wonen in de grote steden in Nederland?
pi_48266763
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die knoran heeft echt je hersens en ogen aangetast he?
Kijk nog eens goed.
Hoofddoek/vaatdoek whatever. Feit is dat het gros er met een theedoek op de kop rondloopt in de praktijk en ABSOLUUT niet als die dame die volgens jou de nieuwe Lara Croft is.

Denk je dat ik zou zeiken als ze er zo uit zouden lopen ipv in rouwdoeken het hele jaar door?

PS. Ze is trouwens Iers-Marokkaans en opgegroeid in de UK.

Karima Adebibe (née le 14 février 1985, à Londres) est une mannequin anglaise d'origine irlando-marocaine, élevée au Maroc jusqu'à l'âge de 7 ans. Karima est célibataire, pèse 60 kilos, mesure 1m75, yeux de couleur vert.
Ze is eerste generatie allochtoon, nog de personen die jij het ergste haat X-ray kan je nagaan.:D Ze was pas op haar zevende weggegaan. En ja, je zou absoluut gaan zeiken ook al hebben ze geen hoofddoek om. Feit is, dat je een Marokkaanse dame of Turkse dame zonder hoofddoek niet eens als zodanig zult herkennen, omdat je met je rotsvaste tunnelvisie geen hoofddoek = geen moslim en hoofddoek = moslim zit.

Ik laat je een BLOEDMOOIE marokkaanse vrouw (immigrante) zien, en jij schreeuwt LARA CROFT
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 april 2007 @ 20:16:06 #264
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48266776
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En jij kent ze allemaal?
pi_48266780
Het dagelijkse straatbeeld misschien?

pi_48266799
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik woon in de grote stad en ik durf te wedden dat de meerderheid van de ongetrouwde dames tussen de 0 en 31 jaar geen hoofddoek draagt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48266865
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze is eerste generatie allochtoon, nog de ergste personen die jij haat X-ray kan je nagaan.:D Ze was pas op haar zevende weggegaan. En ja, je zou absoluut gaan zeiken ook al hebben ze geen hoofddoek om. Feit is, dat je een Marokkaanse dame of Turkse dame zonder hoofddoek niet eens als zodanig zult herkennen, omdat je met je rotsvaste tunnelvisie geen hoofddoek = geen moslim en hoofddoek = moslim zit.
Laat ik het zo zeggen: als iemand geen hoofddoek draagt beschouw ik ze als mens.
Als iemand ingewikkeld in rouwdoeken openlijk laat blijken een haat-ideologie aan te hangen die mijn levenswijze wilt vernietigen dan beschouw ik ze als minder dan mens.

Dus het is heel sim-pel: hou je religie prive en je bent wat mij betreft okay. Draag duidelijk tekens waarmee je per defintie aangeeft een islamitische fundamentalist (hoofddoek/djebella)te zijn en je mag wat mij betreft liever vandaag als morgen tegen de muur.
pi_48266916
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik woon in de grote stad en ik durf te wedden dat de meerderheid van de ongetrouwde dames tussen de 0 en 31 jaar geen hoofddoek draagt.
Nu lieg je. En waarom opeens die 'ongetrouwde' er tussen?
Wil jij beweren dat de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL geen hoofddoek draagt?
pi_48266940
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nu lieg je. En waarom opeens die 'ongetrouwde' er tussen?
Wil jij beweren dat de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL geen hoofddoek draagt?
Van de ongetrouwde zeer zeker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48266944
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik laat je een BLOEDMOOIE marokkaanse vrouw (immigrante) zien, en jij schreeuwt LARA CROFT
Dus?
Ze is verkleed als Lara Croft. Dus jij vindt het gek dat iemand haar dan zo benoemd?

Hoe simpel ben je?

PS. Ze is trouwens halfbloed.
pi_48266979
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Van de ongetrouwde zeer zeker.
Oh nu is er opeens een extra variabele toegevoegd.

Nogmaals: loopt volgens jou de meerderheid van de islamitische vrouwen in NL zonder hoofddoek ja of nee?
pi_48266990
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind niet dat er zoveel mis is met Turkse vrouwen
[afbeelding]
Het 'type gezicht' trekt me niet echt. Lichaam is prima .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48267028
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: als iemand geen hoofddoek draagt beschouw ik ze als mens.
Als iemand ingewikkeld in rouwdoeken openlijk laat blijken een haat-ideologie aan te hangen die mijn levenswijze wilt vernietigen dan beschouw ik ze als minder dan mens.

Dus het is heel sim-pel: hou je religie prive en je bent wat mij betreft okay. Draag duidelijk tekens waarmee je per defintie aangeeft een islamitische fundamentalist (hoofddoek/djebella)te zijn en je mag wat mij betreft liever vandaag als morgen tegen de muur.
Je beschouwt ze als minder mens, dat zegt mijnsinsziens al genoeg. Veel van die "minderwaardige" mensen met theedoek op hun hoofd lullen jou als het moet zo van de tafel af. Volgens mij heb je dat alleen nog niet door. De vrouwen die geen hoofddoeken dragen hangen gewoon dezelfde ideologie aan als de vrouwen met hoofddoek hoor, daar zit geen reet fundamentalisme aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48267035
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het 'type gezicht' trekt me niet echt.
Je bedoelt 'die grote neuzen'.
pi_48267044
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Slaap zacht.

In welke stad woonde je ook al weer?
Ik slaap zacht ja. Ik heb namelijk 's nachts geen waandenkbeelden in m'n slaap over enge moslims die me komen halen

Ik heb op een zwarte school gezeten, een hoop van die meiden ken ik nog, en dat zijn hele leuke (voornamelijk marokkaanse) meiden, die allemaal (zonder uitzondering) géén hoofddoekje dragen.

Ik woon in een 'allochtonen'-buurt, en af en toe zie ik een gezin met hoofdoeken langslopen (daar zitten ook een paar prachtexemplaren bij trouwens), maar nog vaker komen de meiden en vrouwen zónder hoofddoek voorbij gefietst en gewandeld (of gereden )

De enige reden dat jij denkt dat alle moslima's in Nederland hoofddoekjes dragen, is omdat je het niet anders kan zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')