Gonorroe van de keel ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:35 schreef Lariekoek het volgende:
Een SOA.
Gonorroe van de keel lijkt er wel wat op, geloof ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 08:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van welke soa krijg je een keelontsteking dan?
Ik heb geen amandelen meer, die zijn geknipt toen ik jong was.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
een poliep op je amandelen ofzo
net als die frans bauer
Je hebt:quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb dus vanaf zaterdag:
- Geen stem meer (praten doet na 2 zinnen zo'n *#$($ pijn)
- Twee ontstoken ogen (oogwit = rood)
- Een adamsappel die zich 10x groter heeft gemaakt
- Pijn bij het slikken
En ik ga om 10:30 naar de dokter...wat heb ik?
Een tongzoen/ besmettingquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef kasper het volgende:
Ik gok op (acute) Laryngitis.
Wat kunnen we winnen eigenlijk?
Vijverquote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Eltonno het volgende:
Vijver kan, of gewoon een hele flinke keelontsteking....
Ben benieuwd, als je om 10.30 naar de dokter moet dan krijgen we al bijna een antwoord... Het kan ook een gevolg zijn van een allergie..
Maar ik gok toch op de keelontsteking, angina ehm nogwat..
Geen typfout, heb een docent die het exact zo uitspreekt, en tegenwoordig word het dus over het algmeen zo geschreven bij ons, ook in werkstukkenquote:
Op scholen voor kindertjes met een extra chromosoompje jaquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Geen typfout, heb een docent die het exact zo uitspreekt, en tegenwoordig word het dus over het algmeen zo geschreven bij ons, ook in werkstukken![]()
Angina is de amandelen....die waren al niet meer aanwezig....je zal wel laryngitis bedoelen....quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Eltonno het volgende:
Vijver kan, of gewoon een hele flinke keelontsteking....
Ben benieuwd, als je om 10.30 naar de dokter moet dan krijgen we al bijna een antwoord... Het kan ook een gevolg zijn van een allergie..
Maar ik gok toch op de keelontsteking, angina ehm nogwat..
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Op scholen voor kindertjes met een extra chromosoompje ja
Welke?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
moet ik er nog op ingaan?
![]()
Kuch uni kuch...
Angina is gewoon een vernauwing in het lichaam, kan door meerdere dingen komen, dus ook een keelontsteking..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Angina is de amandelen....die waren al niet meer aanwezig....je zal wel laryngitis bedoelen....
En vijver.....geweldig....die hou ik erin.....net als glesterol
Hahaha ben ff aan t googlen....de informatie daar is het niet met elkaar eens...de ene zegt wat ik zeg, de ander wat jij zegt....nee, van internet word je wijzerquote:Op woensdag 11 april 2007 11:34 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Angina is gewoon een vernauwing in het lichaam, kan door meerdere dingen komen, dus ook een keelontsteking..
Ik denk dat 'ie al dood is nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef Metalfrost het volgende:
nou en, wat heb je?
Of acuut opgenomen in het ziekenhuis....superbesmettelijk...zelfs via Fok wordt de ziekte verspreid...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie al dood is nu.
Kan het zo snel niet in mijn boeken vinden, maar wat ik me kan herrinneren zegt; angina is eigenlijk een benaming voor een vernauwing waar dan ook in het lichaam, meestal word het dus gevolgd door een aanduiding waar het in het lichaam zit...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Hahaha ben ff aan t googlen....de informatie daar is het niet met elkaar eens...de ene zegt wat ik zeg, de ander wat jij zegt....nee, van internet word je wijzer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |