Posts, in de 1105ste COS, een waar mijlpaalquote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
100 watt ?quote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
Het viel me juist op dat Huub nauwelijks aandacht heeft gegeven aan Nicolaas gisteren. Dat verbaasde me nogal... en stoorde Nicolaas nogal volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
nicolaaas moet gewoon niet zeiken!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:50 schreef neehe het volgende:
Nicolaas kon niet anders dan Huub immuniteit geven, want Jaap moet trouwen in DGK, opdracht van achter.
Daarom zei hij : ik kon niet anders, hij heeft het er later nog over met Huub.
Zodra Jaap getrouwt is, vliegt hij eruit.
Ik dacht dat Jaap gisteravond zei dat Cora er over een paar dagen weer zou zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar wat dat betreft is het goed dat ze gisteren gelijk is geweest. Nu kan ze niet de tactiek van SHE doorbabbelen.
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.quote:
Dan is die wel briljant als die dat zou doen. Heeft Sonique toch gelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Het eerste wat natasia zometeen doet is het hele plan doorlullen aan dur groepje..quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |