Posts, in de 1105ste COS, een waar mijlpaalquote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
100 watt ?quote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
Het viel me juist op dat Huub nauwelijks aandacht heeft gegeven aan Nicolaas gisteren. Dat verbaasde me nogal... en stoorde Nicolaas nogal volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
nicolaaas moet gewoon niet zeiken!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:50 schreef neehe het volgende:
Nicolaas kon niet anders dan Huub immuniteit geven, want Jaap moet trouwen in DGK, opdracht van achter.
Daarom zei hij : ik kon niet anders, hij heeft het er later nog over met Huub.
Zodra Jaap getrouwt is, vliegt hij eruit.
Ik dacht dat Jaap gisteravond zei dat Cora er over een paar dagen weer zou zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar wat dat betreft is het goed dat ze gisteren gelijk is geweest. Nu kan ze niet de tactiek van SHE doorbabbelen.
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.quote:
Dan is die wel briljant als die dat zou doen. Heeft Sonique toch gelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Het eerste wat natasia zometeen doet is het hele plan doorlullen aan dur groepje..quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Nu Brian nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:42 schreef noekje het volgende:
Natasia laat Jaap zo gaan. Die heeft helemaal niks met die bolle.
mij ook vond het fantastiesquote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel me juist op dat Huub nauwelijks aandacht heeft gegeven aan Nicolaas gisteren. Dat verbaasde me nogal... en stoorde Nicolaas nogal volgens mijEn Huub zet Nicolaas de hele tijd in de zeik. Ook dat beviel me wel.
Ook Huub zegt alleen maar bereidt te zijn het spel te spelen. Dat is tot op zekere hoogte zo, maar op dit moment zou hij Syl en Eric nooit laten gaan, dat is gewoon te gevaarlijk voor zichzelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:47 schreef noekje het volgende:
Sylvia en Eric eruit gaat gewoon niet lukken. Daarvoor heeft hij de verkeerde imuun gemaakt. Huub was nog wel bereid om een spel te spelen dus hij had beter Syl imuun kunnen maken. Dom dom dom.
Dat is precies wat ik dachtquote:Op woensdag 11 april 2007 08:51 schreef Liess het volgende:
Lekker rokershoestje...
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
Natasia leest met aandacht het verhaal over Holleeder in de Telegraaf. (allemaal bekenden??)
Haar 'Heh?' tijdens het lezen van de krant was inderdaad weer eens veelzeggend.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
Natasia leest met aandacht het verhaal over Holleeder in de Telegraaf. (allemaal bekenden??)
Mogguh Pukquote:Op woensdag 11 april 2007 09:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Haar 'Heh?' tijdens het lezen van de krant was inderdaad weer eens veelzeggend.
Die Natasja toch!
Mogguh allemaal!
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:45 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: het is Sylvia of Eric of Jaap.
Hij gaat een deal maken. Er gaat iemand uit zegt Nicolaas.
Gisteren gaf hij toch duidelijk tegen Huub aan dat het niet goed heeft gedaan. Hij had Brian of Natasia imuun moeten maken zei hij.
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
Hij had best zo kunnen doen dat hij gewoon wel Brian immuun had gemaakt onder het mom van het eruit stemmen van Amanda.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
De eerste twee stemmingen heeft Nicolaas geen stem in te brengen, als Jaap er dan uitvliegt heeft hij zich iig aan zijn woord gehouden. Dus ligt er nu de taak voor Nicolaas om de anderen te overtuigen Jaap er deze of de volgende ronde uit te stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Juist daarom verbeterde ik mezelf ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmen
Hoe dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist daarom verbeterde ik mezelf ook![]()
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef robert2006 het volgende:
het script heeft er natuurlijk ook mee te maken, denk dat de redaktie het tijd vindt dat of sylvia of eric vertrekt
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. hij kan plannen wat ie wil.. er gaat toch weer niemand weggestemd worden.. Daarvoor zijn de 'groepjes' te bang voor.. Stel je voor dat je evenveel 'leden' hebt en 2 ipv 3 dekkingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |