Alles komt van H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Die rok van Amanda is echt gaaf! Iemand enig idee van welke winkel die is?![]()
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpastquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef 2live het volgende:
jaap probeert nog wanhopig doelen te verzinnen...
Maar als Jaap de villa verlaat is Cora ook rap vertrokken!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft er niets meer te zoeken in het huis.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpast![]()
Vond het wel een HOOGTEPUNTquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.![]()
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit romantische samenzijn is godverdomme nog zakelijker dan de gemiddelde BANJ bespreking!
Nou... in dit geval liever saai dan ranzig eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit weleens romantischer op de plee...
Dit slaat echt NERGENS op...
Oh, natuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!
dat soort visioenen moet je gewoon blokkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |