echt welquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is Amanda de draad aardig kwijt als ze naar Huub kijkt....![]()
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.
CORA is het meest teleurgesteld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
jaap is echt teleurgesteld dat cora nog geen publiciteit heeft gehad, hoe moet hij nou ooit zijn boek verkopen
Ja klopt dat was net in de keuken, ze vroeg echt serieus wat dat was....Het gesprek viel stil en iedereen moest zich inhouden. Huub vroeg nog heb jij niet eens enige vorm van opleiding genoten?? Delli wist gewoon niet wat het was.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
Ik wil wel getuige zijn van dit schijnhuwelijk...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
Dat kan technisch voor wat probleempjes zorgenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
De Wibraquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Die rok van Amanda is echt gaaf! Iemand enig idee van welke winkel die is?![]()
Talpa heeft t script geschrevenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat Talpa zich hier voor leent. Zij hadden Cora beter eerst in kunnen fluisteren, want dit wordt met de minuut ongeloofwaardiger. Die meid heeft J.aap echt wel opgegeven!! Ze heeft het feitelijk alleen maar over de Gouden Kooi.
Zelfs de aanzoek is gepland.
Nee hoor. Er wordt niet gescript!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |