Je komt gevaarlijk dichtbijquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Btw, de punten zijn bijgewerkt hoor. Dat zal me leren om te posten als we bijna bij de 300 zijn![]()
Daar jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef erkel het volgende:
Ethiopie
Wat is dat voor een reeks? Verkapte SC of gaat het echt veel over koffie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef erkel het volgende:
Las het eerder vandaag in het Koffie-topic![]()
ondergetekende is TS van eerste deel![]()
Het is nu gewoon een ordinaire SCquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een reeks? Verkapte SC of gaat het echt veel over koffie?
[KOFFIE SC #69] WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEËNquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een reeks? Verkapte SC of gaat het echt veel over koffie?
Dankquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Supersheep het volgende:
[KOFFIE SC #69] WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEËN
Volgens mij het snelst lopende SC-reeks op Fok!
Niet bij te houden, maar ben nog wel geregistreerd als één van de slowchattersquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #69] WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEËN
Volgens mij de snelst lopende SC-reeks op Fok!
Dat valt wel mee hoor, die eed is door de meeste slowchatters afgeschaftquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is nu gewoon een ordinaire SCwaar je als je mee wilt posten eerst wel een koffie-eed moet afleggen
![]()
Kom morgen maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet bij te houden, maar ben nog wel geregistreerd als één van de slowchatters![]()
quote:
* Mark drinkt theequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Maar stel dat ze nou liegen en stiekem thee drinken?![]()
Thee wordt als straf gebruiktquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar stel dat ze nou liegen en stiekem thee drinken?![]()
Zal ik doen !quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, die eed is door de meeste slowchatters afgeschaft
Iedereen is welkom.
mits koffie.
[..]
Kom morgen maar weer eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |