Hier staan sperciebonen op het menuquote:
Het is wel een beetje te klein voor 2 personen denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
Dat verhoogde deel is tof! Ik zou daar gaan slapen denk ik.
Hm, lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef es70 het volgende:
Hier staan sperciebonen op het menu. Met een gehaktbal
.
Ghehe, ja, doe mij maar een huishuis.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel een beetje te klein voor 2 personen denk ik.
Wie kookt er nou zegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef es70 het volgende:
Hier staan sperciebonen op het menu. Met een gehaktbal
.
Doe mij er ook maar zo éénquote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ghehe, ja, doe mij maar een huishuis.
ik kijkl nog wel hoe ik t ga doenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
Dat verhoogde deel is tof! Ik zou daar gaan slapen denk ik.
tja in utrecht heb ik die misschien over 5 jaar eensquote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ghehe, ja, doe mij maar een huishuis.
Ik. Ik eet alleen niet zo vaak wat ik kookquote:
Ik heb er al eenquote:
huh?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef es70 het volgende:
Ik. Ik eet alleen niet zo vaak wat ik kook.
Whehe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
huh?
"Hier Pat, kroost, smakelijk. Weer een trog met viezigheid.
Nou doei heIk ben ff naar de friettent!"
Neuh, ik ga niet naar de friettentquote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh?
"Hier Pat, kroost, smakelijk. Weer een trog met viezigheid.
Nou doei heIk ben ff naar de friettent!"
We hebben al een stuk grond waar we iets kunnen op laten bouwen... En een plan dat af isquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er al een. Nou ja, een die ik mag gebruiken (zolang ik keurig de huur blijf storten elke maand
).
Je hebt de grond toch ook moeten betalenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben al een stuk grond waar we iets kunnen op laten bouwen... En een plan dat af is![]()
Voor de rest: nog geen geld
En daardoor geen geld meerquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt de grond toch ook moeten betalen.
Aha, net genoeg voor je grond in je spaarsokquote:
Zo erg was het niet... Gelukkig maar aangezien we nog trouwen binnen 3 maandquote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, net genoeg voor je grond in je spaarsok.
Succes met de rest van je werkeensdoortijd danquote:
Het was niet te etenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was niet te etenen in verband met de tentamenweek was er ook geen 2e keus op het menu.
Ik heb geen kookplaat hier op kantoor. Anders zou ik het doenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je toch even ergens anders eten of maakt zelf wat?
Snel wat bestellen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen kookplaat hier op kantoor. Anders zou ik het doen
Ik heb nog boterhammen van vanmiddag overquote:
Das ook goed natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog boterhammen van vanmiddag over
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef es70 het volgende:
Het gaat niet zo goed. Ik probeer thee te zetten met koud water en gooi de schaar bijna in de vuilnisbak ipv de snippers
.
Hoofdpijn. Alweer
.
Ik hoop dat de gehaktballen iig maar gelukt zijn... Ik heb er iig geen suiker in gedaan (dat staat nl. niet bij de kruidenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Gaat niet helemaal lekker dan nee.
Rustig nou maarquote:
Oh nou, die indruk geef je niet hoorquote:Ik word er hartstikke suf van.
Voor de gehaktballen? Straks 1tje doorsnijden, zie je snel genoeg of ie goed isquote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef es70 het volgende:
Aaarrggghhh, ik haat die klotepillen. Ik word er hartstikke suf van
.
Kookwekker instellen maar niet aanzetten... En ik heb geen flauw idee hoe lang dat geleden is.
Nee, voor de aardappels...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de gehaktballen? Straks 1tje doorsnijden, zie je snel genoeg of ie goed is
Wat voor pillen heb je dat je zover van de wereld bent?
Niet zoquote:Op woensdag 11 april 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het verder wel een beetje goed met je Es?
Even in de aardappels prikken dan, merk je het snel zatquote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, voor de aardappels...
Naproxen 500 mg. In combinatie met hoofdpijn genoeg om daas van te worden.
Gotsiequote:
Ze waren gaarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even in de aardappels prikken dan, merk je het snel zat
Wel rustig aan doen maar even.
Ervaring heet datquote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze waren gaar, en de gehaktballen lekker, dus de automatische piloot doet het toch nog een beetje
.
Geen tijd, komt wel een keer
.
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ervaring heet dat
Geen tijd is geen optie. En als je zo doorgaat komt fles op je zitten en doe je helemaal niets meer voorlopig
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |